Polska Prasa »
» Outlet Biedronki chwali się statystykami. Odwiedziło go niemal 130 tys. osób
Pozostałe
• Sapphire ma nowy sprzęt. Tym razem to płyta główna dla AMD,
• Canal+ Polska zapowiada zmiany dotyczące klientów,
• Streaming oglądamy najchętniej na telewizorach. Netflix liderem,
• Sąd przywraca do pracy byłego naczelnego Radia Opole,
• Nowe władze w Sigmie Bis,
• Mniej kanałów pod marką Comedy Central,
• Nowy szef anteny w Radiu Eska i Eska2,
• Dziennikarze rozgłośni regionalnych Polskiego Radia żądają reform w mediach publicznych,
• Ta sieć saloników prasowych urosła o 17 proc. W Polsce jest ich już ponad 430,
• Polsat z kabaretami z taśmy. Zamiast kabaretonu na żywo,
• Ponad 100 chętnych do zarządzania redakcjami Polska Press,
• Na rynku jest już dostępny nowy wariant energetyka Burn,
• Marka Roberta Makłowicza promuje włoskie specjały,
• Bohater "1670" w kampanii sieci elektromarketów,
• Bohater skandalu w BBC odchodzi ze stacji,
• Izabela Kuna kradnie bułkę w reklamie Żabki,
• Politycy PO pokazywani w TVP dużo krócej niż ci z PiS za Matyszkowicza. Wróciła Konfederacja,
• Na SkyShowtime debiutuje pakiet z reklamami,
• Serwis Max droższy niż HBO Max,
• Będzie kontynuacja programu, który po 17 latach zniknął z TVP,
Wprost.pl, 13.07.2019
Prawie 130 tys. klientów, najwyższa jednorazowa kwota zakupów ponad 24 tys. zł, średnia kwota zakupów 56,50 zł tak przedstawia się pierwszy rok działalności pierwszego w Polsce outletu Biedronki.
Podobne
• Zysk Biedronki pod presją promocji i płac. Przybędzie ponad 100 sklepów,