Polska Prasa »
» Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2019 - najważniejsze wnioski z raportu
Pozostałe
• Prezydent zaprosił Tuska na spotkanie ws. nuclear sharing,
• Polacy przeciwko adopcji dzieci przez pary jednopłciowe,
• Kreml grozi Polsce! "To będzie jeden z priorytetowych celów",
• Jubileusz królewieckiego filozofa Kanta w Kaliningradzie,
• Wicepremier oszukany! CBŚP zajęło samochód Gawkowskiego,
• Sikorski chciał się wyżyć na PiS, a zapowiedział stare błędy,
• Będzie rekonstrukcja rządu. Tusk z zapaleniem płuc,
• Politycy PiS alarmują ws. zagrożenia dla suwerenności,
• Samsung wprowadza do Polski nowe telewizory. Będzie inteligentniej,
• Bank Pekao S.A. partnerem wydarzenia Red Bull Konkurs Lotów,
• Tomasz Sekielski odchodzi z "Newsweeka",
• Plus Odkup to nowy smartfon nawet o 1500 zł taniej,
• RELACJA. Debata po expose Sikorskiego. Rau: Dezinformacja,
• Sikorski o PiS: Prorosyjski. Morawiecki: Co wy tam palicie?,
• To koniec TikToka? Uchwalono kontrowersyjne przepisy,
• Nowość w Orange Flex. Aktywuj subskrypcję roczną i zgarnij dodatkowe korzyści,
• Prezydent o expose Sikorskiego: Kłamstwa, manipulacje,
• Sikorski przyznał się w exposĂŠ do chęci zmiany traktatów UE?,
• Wykiwali ministra cyfryzacji. Został oszukany na 100 tys. zł,
• Moondrop MIAD 01 - smartfon dla fanów dobrego dźwięku,
DI.com.pl, 25.06.2019
Coraz chętniej korzystamy z większej liczby kanałów, przy czym mamy mniej ulubionych miejsc zakupowych. Sklepy stacjonarne stały się ulubionym miejscem zakupów dla 22% badanych, co oznacza spadek popularności o -10p.p. względem zeszłego roku. 11% osób, badanych na potrzeby nowego raportu, wskazało zaś na platformy zakupowe, 10% e-sklepy, a 7% media społecznościowe. 40% nie ma ulubionego miejsca zakupów.
Podobne
• Dlaczego nie kupuje się samochodu w deszczu?,
• Gazeta Wyborcza znów kupuje depesze PAP. W czasach PiS zrezygnowała,