Pozostałe
• Stacja bazowa Orange to dom dla rzadkiego rybołowa,
• Tusk zgrywa twardego: Wypalimy żelazem każdą zdradę,
• Sutryk:Jest szansa na duże środki z KPO i funduszu spójności,
• Dokąd zmierzamy?, czyli nowa książka Barbary Nowak!,
• Kolejna sensacja w Rzeszowie? "Szumny początek wiosny",
• Wtargnął do konsulatu Iranu w Paryżu. Miał mieć granat,
• Wizy dla Filipińczyków. Polscy dyplomaci przed komisją,
• Popularność języka angielskiego. Dlaczego stał się językiem międzynarodowym?,
• Serial Rodzinka.pl ma wrócić do TVP,
• Komentator sportowy rozstaje się z Viaplay. "Szukam pracy",
• Oficjalny smartfon EURO 2024 już w sprzedaży. Za tyle każdy by go kupił,
• Skargi posiadaczy samsungów. Nowa aktualizacja popsuła ich telefony (aktualizacja),
• Dlaczego warto przekazać 1,5 proc. podatku?,
• Strach przed podwyżkami,
• Chcą ukryć prawdę? Poseł poprawił ambasadora Niemiec,
• TYLKO U NAS. Szeremietiew ostrzega: To byłaby katastrofa,
• Asysta wojskowa bez opinii WBH i IPN? Pomysł Różańskiego,
• W stolicy uczczono bohaterów getta w 81. rocznicę powstania,
• Właściciel Meczyków przejmuje piłkarski kanał youtubeowy,
• Netia ma nową ofertę dla hoteli. To telewizja z chmury,
Wprost.pl, 14.06.2019
Poznaliśmy wyniki pierwszej polskiej edycji globalnego badania YouGov BrandIndex. Zestawienie pokazuje preferencje konsumenckie mieszkańców poszczególnych państw. Polskie wyniki zaskakują.
Podobne
• Polacy skarżą się na operatorów. Wiemy, na kogo najbardziej,
• Polacy skarżą się na Viaplay. Co zrobi UOKiK?,
• Polacy krócej na Disney+ i HBO Max. Player i Polsat Box Go z dużymi wzrostami,
• Delikatesy Centrum rzucają rękawicę Lidlowi i Biedronce. Niskie ceny dla wszystkich,
• Raj dla majsterkowiczów w Biedronce. Akumulatory i narzędzia nawet o połowę taniej,
• Pepco zaatakowane przez hakerów. Straciło ponad 15 mln euro,