Pozostałe
• Genesis Radium 350D, czyli dobry dźwięk w niskiej cenie,
• TVP szykuje serial i teleturniej. Premiera na Euro 2024,
• Pasmo poranne Dobrego dnia w TVP3 ogląda 17 tys. widzów,
• Była dziennikarka TVP Info przeszła do agencji PR,
• Więcej pieniędzy dla niektórych w Agorze. Nastroje nadal zróżnicowane,
• Polsat planuje kolejne edycje dwóch hitów rozrywkowych. Kiedy emisja?,
• Połowa pracowników Bauera z podwyżkami. Ale porozumienia brak,
• Polpharma promuje Metafen dla młodych,
• Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową,
• Piotr Gorzkowski przeszedł z GoldenSubmarine do Chromatique,
• Agencje reklamowe mówią nie pracy dla sektora paliw kopalnych,
• Marcin Dec już nie nadzoruje Polska Press,
• Meta Platforms podwoiła zysk. Gorzej z prognozami,
• Viaplay też będzie walczyć ze współdzieleniem kont,
• Karnowscy znów proszą o pieniądze. Wpłaty przez Fundację Mamy i Taty,
• Wirtualnemedia.pl zapraszają na panel podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego Informacja i dezinformacja,
• W Polskim Radiu mniej czasu dla rządzących niż w TVP,
• TVN Style nadal bez nowej koncesji. Pismo prawników TVN trafiło do KRRiT,
• CPK i Via Carpatia wpisane do sieci TEN-Ts,
• Jest zielone światło! Rakiety AARGM-ER mogą trafić do Polski,
DI.com.pl, 29.05.2019
Internetowa rewolucja, która dokonała się na naszych oczach w ciągu ostatnich 20 lat, wpłynęła na nasze przyzwyczajenia i styl życia w sposób fundamentalny. Jak wygląda konsumpcja internetu wśród trzech pokoleń Polaków: 20-latków, 40-latków oraz 60-latków. Gdzie możemy znaleźć podobieństwa a gdzie różnice w sposobie korzystania z tego medium?
Podobne
• Stacje bez sprzedaży alkoholu? Ponad połowa Polaków przeciw,
• Ponad połowa Polaków ma telewizory Smart TV,
• Pilnie łap za telefon. Zdemaskowano trzy szkodliwe aplikacje,
• Przedstawiciele Związku Polaków na Białorusi u prezydenta,
• Smartfon za mniej niż trzy stówki? Właśnie wszedł do Polski,
• Cała cywilizacja życia uważnie patrzy na Polskę,