Polska Prasa »
» Oferty w bankach skrojone na każdą miarę. Wszystko dzięki sztucznej inteligencji
Pozostałe
• Arogancja! Sikorski: "Prezes PiS zdaje się nie rozumieć...",
• TYLKO U NAS. Prokuratura: Nie było rozmowy braci Kaczyńskich,
• Protasiewicz się rozkręca. Bezpardonowo zaatakował Kukiza,
• Nawet 10 tys. kary dla przewoźników za brak wymiany tachografów do końca 2024 roku,
• Helios - nowy najpotężniejszy superkomputer w Polsce,
• Rynek stablecoinów jest warty 150 mld USD. Jak na nim zarabiać?,
• Macron: Europa jest śmiertelna,
• Rząd ogłasza pomoc dla rolników. "Działa wstecznie",
• Muller: PO bardziej ceni sobie interesy Europy niż Polski,
• Niebezpieczna decyzja PE! Przemysł neutralny emisyjnie,
• Kobosko: Polska powinna znaleźć się na ścieżce do euro,
• Zawiadomienie na instruktorów ŻW! Pretekstem ochrona PJK,
• Maląg mocno o słowach Sikorskiego. "Wskazówki dla Putina",
• Kulisy wykreślenia Ochojskiej z listy Tuska!,
• Xiaomi POCO Pad prawie bez tajemnic. Skądś go już znamy,
• Jachira, Zembaczyński i Wiśniewska "zabłysnęli" na debacie,
• Opisano kryminalną przeszłość Dagmary Kaźmierskiej. Polsat czyści ramówkę i streaming,
• Blackview BL9000 Pro to nowy pancerniak z termowizją FLIR. Premiera 6 maja,
• Mobilne Centrum Ekspozycji Huawei ponownie rusza w Polskę,
• Jadwiga Staniszkis spoczęła na cmentarzu w Podkowie Leśnej,
DI.com.pl, 20.05.2019
Szybka decyzja o przyznaniu kredytu, pomoc w planowaniu wydatków, indywidualne promocje i zniżki na zakupy czy rozrywki taką mikro-personalizację oferty produktowej dla klientów banków zapewnia analityka behawioralna, wykorzystująca big data i sztuczną inteligencję. Korzystają na niej zarówno banki, jak i klienci.
Podobne
• Play zadowolony z oferty po fuzji z UPC Polska. Podał liczby,
• Intel pokonuje kolejne granice. Wszystko dzięki High NA EUV,
• Vectra dodaje nowe kanały do oferty TV. To z myślą o obywatelach Ukrainy,
• Wszystko zostanie w rodzinie? Kontrowersyjna decyzja Bodnara,
• Prawdziwy drapieżnik w Orange. Wszystko widać przez kamerę,
• Szef sprzedaży TVN: głównym celem biznesowym rozwój oferty Total Premium Video,