Pozostałe
• Personalizowane prezenty dla mamy: jak stworzyć dar, który wyrazi Twoją miłość,
• Kompleksowe wykończenia wnętrz - czyli jakie?,
• Q&A: Najczęściej zadawane pytania o odbiór nieruchomości,
• Ciesnie nadgarstka - czym się charakteryzują?,
• Unia zdelegalizuje znaną aplikację? Termin mija 23 kwietnia,
• OnePlus Watch 2 Nordic Blue Edition w przedsprzedaży. Słuchawki za darmo,
• Prezydent w Kanadzie: To szansa na neutralność klimatyczną,
• Co za starcie! Marianna Schreiber kontra generał Polko,
• Zalewska o dyrektywie budynkowej: To bujda na resorach!,
• Hejt! Wawrykiewicz atakuje Kamińskiego: "Warcholstwo",
• Politycy Suwerennej Polski punktują prokurator Kowalską!,
• Orange Polska w 1Q 2024 r. Spadek przychodów i zysku, wzrost liczby klientów,
• Razer Viper V3 Pro. To sprzęt dla prawdziwych wyjadaczy,
• Szefowa PE ostrzega przed dezinformacją podczas wyborów,
• Miasteczko we Francji sprzeda dom za 1 euro,
• Ignaczak-Bandych:Działania prezydenta w USA będą procentować,
• Znana Grupa planuje redukcję tysiąca etatów,
• Sunak w Warszawie. Tusk: Będziemy szukali wspólnych działań,
• Orange Polska zarobił mniej. Ma 1,4 mln klientów światłowodu,
• TYLKO U NAS. Ociepa: Nie było żadnej "furii" Kamińskiego,
DI.com.pl, 17.05.2019
Polska administracja publiczna coraz mocniej stawia na nowoczesny kontakt z petentem. Według najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego w 2018 roku aż 96,6% urzędów udostępniło swoje usługi przez Internet. Liderami w tym podsumowaniu są Urzędy Marszałkowskie.
Podobne
• Szydło: Tusk zgodzi się na to, co powie Berlin czy Bruksela,
• Poręba nie będzie już europosłem. Kończy też z polityką,
• Bank Millennium wyłączy użyteczną funkcję. Na szczęście są zamienniki,