Pozostałe
• Reklamy w Windowsie. Zaraz pojawią się też u Ciebie,
• Raspberry Pi z nowym modelem. To nie sprzęt dla każdego,
• WhatsApp doczekał się długo wyczekiwanej funkcji. Koniecznie włącz,
• TYLKO U NAS. Prof. Łabno: Niekonstytucyjne projekty ws. TK,
• Brudziński podsumowuje kadencję PE: Zielony Debilizm,
• Ukraińscy poborowi? Szef MON: Sugerowaliśmy pomoc,
• Mobbing w kancelarii Grodzkiego? Szokująca relacja!,
• Galopująca promocja LGBT w szkołach. MEN przedstawia ranking,
• Tak Departament Stanu USA... oskarża Polskę!,
• Genesis Radium 350D, czyli dobry dźwięk w niskiej cenie,
• TVP szykuje serial i teleturniej. Premiera na Euro 2024,
• Pasmo poranne Dobrego dnia w TVP3 ogląda 17 tys. widzów,
• Była dziennikarka TVP Info przeszła do agencji PR,
• Więcej pieniędzy dla niektórych w Agorze. Nastroje nadal zróżnicowane,
• Polsat planuje kolejne edycje dwóch hitów rozrywkowych. Kiedy emisja?,
• Połowa pracowników Bauera z podwyżkami. Ale porozumienia brak,
• Polpharma promuje Metafen dla młodych,
• Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową,
• Piotr Gorzkowski przeszedł z GoldenSubmarine do Chromatique,
• Agencje reklamowe mówią nie pracy dla sektora paliw kopalnych,
DI.com.pl, 15.02.2019
Z danych zgromadzonych w raporcie ,Cyber-ruletka po polsku. Dlaczego firmy w walce z cyberprzestępcami liczą na szczęście wynika, że w 2017 r. aż 82% krajowych przedsiębiorstw odnotowało co najmniej jeden incydent w zakresie cyberbezpieczeństwa. Dziś atakujący z łatwością potrafią obejść tradycyjne systemy zabezpieczeń. Jednak firmy coraz chętniej sięgają po rozwiązania, które są w stanie rozpoznać niepożądane działania i poinformować o nich, zanim zaszkodzą przedsiębiorstwu.
Podobne
• Jak powstało "Wolne Miasto Gdańsk"?Mocny wpis dr. Brzeskiego,
• Obrazki jak z filmu science-fiction. Te hulajnogi mają same jeździć.,
• Kto traktuje teorie naukowe jak dogmaty religijne?,