Pozostałe
• Qualcomm szykuje mocne procesory. To może być rewolucja,
• Kogo nie zobaczymy w nowej kadencji PE? Znane nazwiska,
• Polski bank centralny stulecie wyzwań,
• KRS zaskarżyła do TK artykuł Konwencji. W tle wyroki ETPC!,
• Play zadowolony z oferty po fuzji z UPC Polska. Podał liczby,
• Z Tomaszem Lisem pożegnał się wspólnik. Został radnym,
• Justyna Dobrosz-Oracz z autorskim programem w TVP Info. "Ma być kino akcji",
• Rozdano nagrody CMO Awards. Krzysztof Ziewiec z BLIKA z Grand Prix,
• Rada Mediów Narodowych żąda danych o zarobkach i zwolnieniach. Pisma do TVP i Polskiego Radia,
• Kampanie wideo w WP Ads,
• TVN obsypany nagrodami na międzynarodowym festiwalu,
• RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście,
• Polsat Box wdrożył w dekoderach rozwiązanie z Kalifornii,
• Na apel byłego dziennikarza TVP Info odpowiedziały dwie osoby. Ile zarabia jego kanał?,
• TVP3 Kielce przenosi się do nowej siedziby. Znamy szczegóły inwestycji,
• Pamiętniki z wakacji w Czwórce z 266 tys. widzów,
• Kolejny transfer z Onetu do Telewizji Polskiej,
• SkyShowtime rozsyła ważne informację do subskrybentów w Polsce,
• KRRiT zbadała 19.30. Wytyka tematy, które pominięto,
• Sonos pokazuje jak powinna wyglądać aplikacja muzyczna,
DI.com.pl, 14.12.2018
Specjaliści w zakresie realizacji kampanii mobile marketingowych zbadali przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji zakupowych oraz klientów 5 popularnych centrów handlowych. Na ich przykładach sprawdzono, jak w ostatnich miesiącach roku zmienia się natężenie ruchu w aplikacjach m-commerce i obiektach handlowych.
Podobne
• Trudna sytuacja w Poczcie Polskiej. Jak się tłumaczy MAP?,
• Szydło: Tusk zgodzi się na to, co powie Berlin czy Bruksela,
• Poręba nie będzie już europosłem. Kończy też z polityką,