Pozostałe
• Komisarz Alex stracił 235 tys. widzów,
• Rada Mediów Narodowych obsadziła stanowisko. Lichocka miała mówić o barbarzyńskich działaniach Tuska,
• 270 podpisów pod listem Mamy dość! dziennikarzy Wyborczej. Będzie spotkanie,
• Od kwietnia więcej kanałów w Play i UPC Polska. Kolejne rozmowy trwają,
• Trójka wprowadza zmiany w ramówce. Wraca znana audycja,
• CD Projekt dzięki Widmu Wolności przebił prognozy. Zapowiada dywidendę,
• Wojciech Borowski wraca na stanowisko dyrektora zarządzającego McCann. Odchodzi Marcin Sosiński,
• Turkus ma symbolizować zmiany w Disney+,
• Nowy redaktor naczelny Radia Olsztyn,
• TVN liderem, TVP2 i TVP1 wyprzedziły Polsat. M jak miłość i mecz Polska-Estonia hitami,
• KRRiT z nową platformą i ekspertką ds. social mediów,
• Joanna Kurska pozwała Tomasza Sekielskiego i Piotra Krysiaka. Domaga się 50 tys. zł,
• Meblowa inwestycja Wirtualnej Polski ze stratą,
• W Allegro ubyło ponad tysiąc pracowników. Pensje w górę, 10 mln zł dla prezesa,
• Maciej Dolega i Edyta Zając w Dzień Dobry TVN,
• Tak Rosja wpływała na europarlamentarzystów!,
• RELACJA. 765. dzień wojny na Ukrainie,
• Anbernic RG35XX SP nadchodzi. Mamy obrazowy dowód,
• Oblicza Karola Paciorka,
• Cooler Master TD500 MAX, czyli propozycja dla leniwych,
DI.com.pl, 13.11.2018
Kara nałożona 13 listopada na Orange przez UOKIK pokazuje, jak w kontekście obecnych regulacji ważne jest uzyskanie zgód odbiorców wiadomości przez rozpoczęciem działań z zakresu SMS marketingu. W przypadku tego operatora aż 3,8 mln wysłanych SMS-ów było niechcianych.
Podobne
• Morawiecki: Można ponad proporcjonalnie pozyskiwać środki,
• Orange dokłada do pieca. Leci nowa paczka gigabajtów gratis,
• Orange przeszkoli firmy z technologii 5G,
• Właściciel Reserved i Sinsay chce otworzyć ponad 2 tys. sklepów. Zapowiada rekordową dywidendę,
• Prezydent podpisał ustawę przewidującą ponad 2 mld zł dla PP,
• Orange Pi Neo. Tania konsola przenośna z wyższej półki,
• SMS pułapka. Opłacasz paczkę, a dostajesz figę,
• SMS z kodem? Uważaj na to oszustwo!,