Pozostałe
• Orange Polska zarobił mniej. Ma 1,4 mln klientów światłowodu,
• TYLKO U NAS. Ociepa: Nie było żadnej "furii" Kamińskiego,
• Kolejna rozprawa w Gdańsku przeciwko Senyszyn za obrazę ŻW,
• Bank Citi da ci 800 zł do Empiku. Oto, co trzeba zrobić,
• Raport: tekst Onetu o taśmach Obajtka hitem zasięgowym marca,
• Zginęło pięciu migrantów na kanale La Manche,
• TYLKO U NAS. Wąsik o prowokacji Jońskiego: "Groza, chamstwo",
• Błaszczak odpowiada na insynuacje Tomczyka ws. prezesa PiS,
• Sunak i Stoltenberg w Polsce. Londyn wzmacnia obronność,
• Hipokryzja! Lis lamentuje ws. FS. Pominął niewygodny fakt!,
• Miał być boom konsumpcyjny, a jest umiarkowany wzrost,
• TYLKO U NAS. Syn ministra Kamińskiego o Jońskim: "Chamstwo",
• Rozwój na zeszyt. Udzielanie pożyczek wzrosło o 251 proc.,
• Szef BBN: Putin wie, że na Ukrainę mogą trafić nowe środki,
• Element kampanii? Trzaskowski rekrutuje na Campus Polska,
• Fundusz Sprawiedliwości najmocniej reklamowano w ZPR Media. Umowy także z WP, RMF FM, RASP i Polsatem,
• Apple zaprasza na majowy event. Oto, czego można się spodziewać,
• 20 procent więcej za powrót do biura - to warunek stawiany przez pracowników biurowych w Polsce,
• Nowy serial Zdrada z Małaszyńskim i Ogrodnikiem. Jest zwiastun i data premiery,
DI.com.pl, 09.11.2018
Wideopołączenia klientów z prawdziwym konsultantem może znacząco poprawić wyniki sprzedażowe firm działających w sektorze e-commerce. Dzięki rozwiązaniu polskiego startupu podczas rozmowy będzie można nie tylko dopytać o produkt czy wyjaśnić wątpliwości, lecz także uzyskać pomoc w wypełnieniu dokumentów poprzez współdzielenie ekranu.
Podobne