Pozostałe
• Masz Intela? Możesz zyskać do 48% darmowej wydajności,
• Prezydent: Jesteśmy gotowi do uczestnictwa w nuclear sharing,
• Związkowcy z Poczty Polskiej przygotowują strajk,
• Prezydent upamiętnił w Kanadzie bohaterów powstania w getcie,
• Orban rusza z kampanią wyborczą Fideszu. Okupacja Brukseli,
• Odwołano zarząd PKP Intercity. Malinowski wraca do spółki,
• Korea Południowa i Tajwan łączą siły. Szykuje się przełom,
• Bodnar odpowiada na gorzkie słowa prezydenta Dudy,
• Rozpoczęła się cisza wyborcza przed drugą turą wyborów,
• Giertych opowiada o rozmowach z Bodnarem. Ciekawe szczegóły,
• GALAX pokazał białucha co zmieści się do malucha,
• Trwa cisza wyborcza przed drugą turą wyborów samorządowych,
• Serial Prosta sprawa z Damięckim i Adamczykiem w Canal+. Znamy datę premiery,
• DPD z 27 tys. punktów do odbioru i nadawania paczek. Ile ma automatów?,
• Wyszukiwanie treści w streamingu i telewizji zajmuje ponad tydzień rocznie,
• Helios z rekordowymi wpływami i zyskiem. Sprzedaż biletów dalej niższa niż przed covidem,
• Ponad połowa Polaków ma telewizory Smart TV,
• Warner Bros. Discovery ogłasza plany na igrzyska olimpijskie,
• Ilu widzów ogląda nowy program TVP "Pytanie dnia"?,
• Polsat będzie przejmować kolejne kanały? Zawsze mamy oczy otwarte,
Dziennik.pl, 17.10.2018
87 proc. Polaków uważa, że przynależność do Unii Europejskiej jest dla nas korzystna - wynika z najnowszego unijnego badania opinii publicznej Eurobarometr. Gdyby w Polsce odbyło się referendum na temat pozostania lub wyjścia z UE, 71 proc. ankietowanych zagłosowałoby za pozostaniem.
Podobne
• Zgroza! Pełczyńska-Nałęcz:Musimy wiedzieć, czego chcemy w UE,
• Polacy skarżą się na operatorów. Wiemy, na kogo najbardziej,
• Plus zapowiada zmiany w roamingu UE. Będzie znowu taniej,
• Polacy skarżą się na Viaplay. Co zrobi UOKiK?,
• Polacy krócej na Disney+ i HBO Max. Player i Polsat Box Go z dużymi wzrostami,
• TVP z największą liczbą kanałów w UE. Na razie nie zlikwiduje żadnego,
• Gdula: "Chcemy wykluczyć drapieżne czasopisma". Czyli jakie?,
• Neo-TVP World. Broniatowski: Nie chcemy być wielką agencją,