Pozostałe
• Z telefonem aż po grób. Rząd chce zmian w prawie spadkowym,
• Orange rozszerza zasięg prawdziwego 5G. Są nowe stacje,
• World Press Photo 2024: na zdjęciu roku palestyńska kobieta opłakuje śmierć 5-latki,
• Intel pokonuje kolejne granice. Wszystko dzięki High NA EUV,
• Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach? Morawiecki popiera,
• Litewska premier: Poprzemy europejski pakt migracyjny,
• Bezczelny wpis szefa Bundeswehry! Chodzi o wschodnią flankę,
• Prezydent pozbawił A. Malinowskiego orderów i odznaczeń,
• Zatrzymano podejrzanego o współpracę z wywiadem Rosji!,
• Krajewski: "Ostatnie Pokolenie" testuje polskie państwo,
• Cudzoziemcy w polskiej policji? "Etaty lub kontrakty",
• Kosiniak-Kamysz o spotkaniu Duda-Trump. Czego oczekiwał?,
• I po co Zielony Ład? Szefowa KE o spadku konkurencyjności UE,
• Czarnek: Kiedy ten cyrk niepraworządności się skończy?,
• Netflix zapowiada koniec Wiedźmina,
• 6 powodów, dla których tablet z matowym wyświetlaczem jest lepszy,
• mBank robi sobie przerwę. Lepiej zabezpiecz gotówkę,
• TeamGroup MP44Q, czyli połączenie wydajności i pojemności,
• Czy Koalicja 13 grudnia przetrwa?Alarmujący SONDAŻ dla Tuska,
• Prezydent w ONZ: Celem powinno być ograniczanie kryzysów,
DI.com.pl, 04.09.2018
Ponad 900 mln dol. tyle według serwisu Newzoo ma być wart w tym roku światowy rynek e-sportu. To wzrost o blisko 40% w skali roku. W Polsce wirtualne rozgrywki także zyskują na popularności zawodowo gra już ponad 1 tys. osób, a prawie 3 mln to wierni fani. Tak dynamiczny rozwój jest możliwy między innymi dzięki coraz szybszemu internetowi.
Podobne