Pozostałe
• DPD z 27 tys. punktów do odbioru i nadawania paczek. Ile ma automatów?,
• Wyszukiwanie treści w streamingu i telewizji zajmuje ponad tydzień rocznie,
• Helios z rekordowymi wpływami i zyskiem. Sprzedaż biletów dalej niższa niż przed covidem,
• Ponad połowa Polaków ma telewizory Smart TV,
• Warner Bros. Discovery ogłasza plany na igrzyska olimpijskie,
• Ilu widzów ogląda nowy program TVP "Pytanie dnia"?,
• Polsat będzie przejmować kolejne kanały? Zawsze mamy oczy otwarte,
• Nie oglądacie seriali? Ten powinniście. Reniferek Netfliksa to traumedy, która zatrzęsie waszym status quo,
• Właściciel TVN ma najwięcej kanałów w Europie. Wysokie pozycje TVP i Polsatu,
• Afera w Krakowie! Gibała: Bandyci niszczyli moje bannery,
• Zwolnienia grupowe? Dziemianowicz-Bąk: Jest ich sporo,
• RELACJA. 787. dzień wojny na Ukrainie. Ogrom zniszczeń,
• Prof. Biskup: W tych wyborach widać trend zmiany,
• Serial Fallout z drugim sezonem. Jest oficjalne potwierdzenie,
• Kołowrotki władzy: w Tczewie, Gdyni, Kartuzach,
• TYLKO U NAS. Kempa: Szykany wobec Romy Wąsik to zastraszanie,
• Trzaskowski udzielił poparcia Sutrykowi. Co na to TD?,
• PKW: Zakaz agitacji obowiązuje na terenie całego kraju,
• Kuriozalny wywiad Stuhra dla "GW". Semka komentuje,
• Google zmienia zasady. Zaczną obowiązywać w maju,
Telepolis.pl, 17.07.2018
Instytut Monitorowania Mediów zbadał czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Spółki telekomunikacyjne wydały na reklamę 113,5 mln zł.
Podobne
• W T-Mobile 5G jest coraz bardziej. Są kolejne stacje,
• Virgin Mobile startuje z nową ofertą na abonament i smartfony,
• T-Mobile zabierze Polakom telefony. I bardzo dobrze zrobi,
• Raport UKE: światłowód jest za drogi i ma konkurencję,
• Przedwyborcza gra. Bodnar: Sejm otrzyma raport ws. Pegasusa,
• Raport NBP. Jak brak działań osłonowych wpłynie na inflację?,