Pozostałe
• TVP szykuje serial i teleturniej. Premiera na Euro 2024,
• Pasmo poranne Dobrego dnia w TVP3 ogląda 17 tys. widzów,
• Była dziennikarka TVP Info przeszła do agencji PR,
• Więcej pieniędzy dla niektórych w Agorze. Nastroje nadal zróżnicowane,
• Polsat planuje kolejne edycje dwóch hitów rozrywkowych. Kiedy emisja?,
• Połowa pracowników Bauera z podwyżkami. Ale porozumienia brak,
• Polpharma promuje Metafen dla młodych,
• Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową,
• Piotr Gorzkowski przeszedł z GoldenSubmarine do Chromatique,
• Agencje reklamowe mówią nie pracy dla sektora paliw kopalnych,
• Marcin Dec już nie nadzoruje Polska Press,
• Meta Platforms podwoiła zysk. Gorzej z prognozami,
• Viaplay też będzie walczyć ze współdzieleniem kont,
• Karnowscy znów proszą o pieniądze. Wpłaty przez Fundację Mamy i Taty,
• Wirtualnemedia.pl zapraszają na panel podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego Informacja i dezinformacja,
• W Polskim Radiu mniej czasu dla rządzących niż w TVP,
• TVN Style nadal bez nowej koncesji. Pismo prawników TVN trafiło do KRRiT,
• CPK i Via Carpatia wpisane do sieci TEN-Ts,
• Jest zielone światło! Rakiety AARGM-ER mogą trafić do Polski,
• Prezydent przeważył ws. pakietu dla Ukrainy? "To oczywiste",
Telepolis.pl, 05.07.2018
Youtuberzy mający więcej niż 100 tys. subskrybentów będą mogli odpłatnie udostępniać ekskluzywne treści, dostaną także możliwość sprzedawania gadżetów za pośrednictwem serwisu i publikowania nowych materiałów w sekcji "Premiery".
Podobne