Pozostałe
• Netflix rekordowo zyskowny. Ilu subskrybentów przybyło?,
• Beata Szydło: UE pogrąża się w absurdach Zielonego Ładu,
• Przypomniał sobie? Kosiniak-Kamysz: Bodnar torpedą zmiany,
• Krasnodębski ujawnia plan PO! "Jest na to zgoda centrali",
• RELACJA. 786. dzień wojny na Ukrainie,
• Wywiad z bp. Honczarukiem w piątek 19 kwietnia o 13.00,
• Msza na Wawelu w rocznicę pogrzebu Marii i Lecha Kaczyńskich,
• Zadaliśmy Ukraińcowi najtrudniejsze pytania. Oto reakcja,
• Wybory w Chorwacji: Polityczny zakręt w prawo,
• Sztuczna inteligencja, ludzka głupota i paradoksy postępu,
• Sikorski: Pomoc USA dla Ukrainy nie pozwoli Rosji wygrać,
• Kingdom Come: Deliverance II jeszcze w tym roku. Jest zwiastun,
• Wilk: Nawet emerytka z Ustrzyk Dolnych skorzysta na CPK,
• FC Barcelona ukarana przez UEFA! Powodem rasizm kibiców,
• Prok. Hernand o sprawie Wrzosek. "Pewien parasol ochronny",
• Prezydent o kopule europejskiej: To idea spóźniona dla nas,
• Netflix ruszył ze zdjęciami do 4. sezonu Wiedźmina. Będzie też piątka,
• Obiecywali Polakom darmowe numery. Coś jest mocno nie tak (aktualizacja2),
• NVIDIA GeForce NOW z nowymi grami. Jest parę klasyków,
• Masz iPhonea? Nie musisz używać App Store, bo jest alernatywa,
WirtualneMedia.pl, 22.05.2018
Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy żadnych marek związanych z mistrzostwami świata w Rosji - wynika z badania agencji mediowej Starcom. Respondenci znający takie brandy, najczęściej wskazywali Coca-Colę i Adidasa (jako zagraniczne), Biedronkę i Lotos (jako polskie).
Podobne
• Biedronka kusi smartfonem za grosze. Taniej nie kupisz,
• T-Mobile zabierze Polakom telefony. I bardzo dobrze zrobi,
• Czarnek o KPO: Oszuści z Brukseli zwrócili Polakom pieniądze,
• Nowacka atakuje: Kaczyński zabrał Polakom pamięć,
• Biedronka ma nowy hit? Dostępne już od 8 marca,
• Adidas banuje koszulki niemieckich piłkarzy na Euro 2024 z liczbą "44",
• Biedronka rzuca hit znanej marki. Taniej nie znajdziesz,