Polska Prasa »
» Selectivv Mobile House zajmie się targetowaniem i personalizowaniem reklam na ekranach Screen Network
Pozostałe
• Noctua ma nowe chłodzenie. Jest małe, ciche i wydajne,
• Personalizowane prezenty dla mamy: jak stworzyć dar, który wyrazi Twoją miłość,
• Kompleksowe wykończenia wnętrz - czyli jakie?,
• Q&A: Najczęściej zadawane pytania o odbiór nieruchomości,
• Ciesnie nadgarstka - czym się charakteryzują?,
• Unia zdelegalizuje znaną aplikację? Termin mija 23 kwietnia,
• OnePlus Watch 2 Nordic Blue Edition w przedsprzedaży. Słuchawki za darmo,
• Prezydent w Kanadzie: To szansa na neutralność klimatyczną,
• Co za starcie! Marianna Schreiber kontra generał Polko,
• Zalewska o dyrektywie budynkowej: To bujda na resorach!,
• Hejt! Wawrykiewicz atakuje Kamińskiego: "Warcholstwo",
• Politycy Suwerennej Polski punktują prokurator Kowalską!,
• Orange Polska w 1Q 2024 r. Spadek przychodów i zysku, wzrost liczby klientów,
• Razer Viper V3 Pro. To sprzęt dla prawdziwych wyjadaczy,
• Szefowa PE ostrzega przed dezinformacją podczas wyborów,
• Miasteczko we Francji sprzeda dom za 1 euro,
• Ignaczak-Bandych:Działania prezydenta w USA będą procentować,
• Znana Grupa planuje redukcję tysiąca etatów,
• Sunak w Warszawie. Tusk: Będziemy szukali wspólnych działań,
• Orange Polska zarobił mniej. Ma 1,4 mln klientów światłowodu,
WirtualneMedia.pl, 25.04.2018
W ramach rozpoczętej właśnie współpracy firma Selectivv Mobile House będzie oferować narzędzia powalające targetować reklamy na nośnikach indoorowych i outdoorowych należących do Screen Network (wchodzącej w skład Grupy 4fun Media).
Podobne
• Nju mobile ma 11 lat i urodzinowy prezent dla użytkowników,
• Mobile Vikings z wyczekiwaną nowością. Numer przeniesiesz w okamgnieniu,
• W T-Mobile 5G jest coraz bardziej. Są kolejne stacje,
• Westinghouse wybrało polskie firmy. W tle budowa elektrowni,
• Czasopisma z bohaterami Disneya mniej zyskowne. Story House Egmont bez dywidendy,