Pozostałe
• Pośpiech ws. likwidacji CBA. Siemoniak: Projekt jest gotowy,
• KAS zatrzymała 300 ton nielegalnych odpadów,
• Przedwyborcza gra. Bodnar: Sejm otrzyma raport ws. Pegasusa,
• Fogiel: Za rządów PiS nie obowiązywała "zasada Neumanna",
• Abp Jędraszewski:Rządzący fundują narodowi kolejny holokaust,
• MF: Będzie częściowe zwolnienie oszczędności z podatku Belki,
• Hennig-Kloska: Nie zmieniamy lokalizacji elektrowni jądrowej,
• YouTube z nową funkcją. Kliknij dwa razy i zobacz,
• Wbijaj na Media Expert. Przydatny sprzęt wyrwiesz za ułamek ceny,
• Xiaomi podało ceny swojego samochodu. To już jest hit,
• Prok. Ostrowski do Bodnara: "Pytam o Pana rachunek sumienia",
• Po spotkaniu premierów Polski i Ukrainy bez dobrych wieści,
• Tremendum et fascinosum. Rozważania na Wielki Tydzień,
• Spóźniona reakcja. Tusk: Pakt migracyjny niedobry dla Polski,
• Ludzkie serce przeleciało Atlantyk. Po raz pierwszy w historii,
• Szczuje już z samego rana. Tusk: "Wiecie, o czym mówię",
• Odmrożenie cen energii. To oznacza skok czynszów!,
• Głosowanie przez pełnomocnika. Ostatni dzień na wniosek!,
• Nowe kanały telewizyjne w usłudze CDA TV,
• Na nowe gry CD Projekt RED jeszcze poczekamy,
WirtualneMedia.pl, 23.04.2018
Nowy program The story of my life gromadził średnio 1,60 mln widzów. Polsat w czasie nadawania nowego talk-show był liderem rynku telewizyjnego w 4+ i drugi w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 6,01 mln zł.
Podobne
• Zmiany w The Voice of Poland. Będzie nowe studio,
• The Traitors. Zdrajcy ogląda 746 tys. widzów,
• 1,59 mln widzów The Voice Kids 7 w TVP2,