Pozostałe
• To jedna z najtańszych obudów na rynku. Ma asa w rękawie,
• Żukowska kontra Wrzosek!"Nie jest niezależna".Burza w sieci,
• Poruszający wywiad Ziobry: Uznałem, że nie mogę milczeć,
• Kolejne zwolnienia redaktorów naczelnych w Polska Press,
• Strefa Czystego Transportu. Bocheński: Agenda Trzaskowskiego,
• Sędzia Piebiak: Pytanie, czy skręcą sprawę prok. Wrzosek?,
• Bodnar szykanuje przewodniczącą KRS! Odwołał ją z delegacji,
• Ukraińcy wyjeżdżają do Niemiec. Nasze firmy mają problem,
• Czarnek do reportera: Stary, jak ja coś mówię, to wysłuchaj,
• Co napędza Galaxy A55? Samsung w końcu zdradził tajemnice Exynosa 1480,
• Na co pomaga olej z wiesiołka?,
• Rosjanie zestrzelili własny myśliwiec? Runął do morza,
• Kompromis ws. liberalizacji handlu z Ukrainą. Buda: Dramat!,
• Piotrowski: Nieuzasadniony pokaz siły ws. Ziobry i Wosia,
• Skandal w SN! Tęczowa profanacja obrazu Maryi bezkarna!,
• PlayStation Plus w kwietniu. Dołącz do elitarnego zakonu magów bitewnych,
• Allegro MiniPrzesyłka za darmo, ale dla wybranych,
• Sensowny laptop do gier za 3 tys. zł? Właśnie jest do wzięcia,
• CIA i ambasada USA daremnie ostrzegły Kreml przed zamachem,
WirtualneMedia.pl, 19.04.2018
Grupa meblarska Black Red White ogłosiła przetarg na nową agencję kreatywną. Zaprosiła do niego siedem agencji: Heart&Brain, Publicis, McCann Worldwide, Kalicińscy.com, Walk Creative, Ogilvy+JWT i FCB Bridge2Fun, która przygotowała jedną z ostatnich kampanii.
Podobne
• T-Mobile zaprasza na film. Te tytuły Red Bull TV obejrzysz na MagentaTV,
• Manfred Weber poparł kandydaturę von der Leyen na szefową KE,
• Red Carpet Media Group przeniesie krajowe stacje do nowej spółki,