Polska Prasa »
» Telewizja Polsat miała w ub.r. o 2,9 proc. więcej z reklam, 15 mln zł rocznie synergii ze stacjami ZPR Media
Pozostałe
• mObywatel się popsuł. Trwało to od końca lutego aż do kwietnia [NASZ NEWS],
• Huawei Band 9 już w Polsce. Nowa opaska lepsza niż smartwatch,
• RELACJA.Sikorski w exposĂŠ deklaruje współpracę i atakuje PiS,
• Hołownia: Żadna ministra z Polski 2050 nie kandyduje do PE,
• Wraca sprawa Cimoszewicza. Sąd zasięgnie dodatkowej opinii,
• Sienkiewicz chce mandatu PE. Warchoł: Niech się bogaci...,
• RELACJA. ExposĂŠ Sikorskiego. w Sejmie prezydent Andrzej Duda,
• Reklamy w Windowsie. Zaraz pojawią się też u Ciebie,
• Raspberry Pi z nowym modelem. To nie sprzęt dla każdego,
• WhatsApp doczekał się długo wyczekiwanej funkcji. Koniecznie włącz,
• TYLKO U NAS. Prof. Łabno: Niekonstytucyjne projekty ws. TK,
• Brudziński podsumowuje kadencję PE: Zielony Debilizm,
• Ukraińscy poborowi? Szef MON: Sugerowaliśmy pomoc,
• Mobbing w kancelarii Grodzkiego? Szokująca relacja!,
• Galopująca promocja LGBT w szkołach. MEN przedstawia ranking,
• Tak Departament Stanu USA... oskarża Polskę!,
• Genesis Radium 350D, czyli dobry dźwięk w niskiej cenie,
• TVP szykuje serial i teleturniej. Premiera na Euro 2024,
• Pasmo poranne Dobrego dnia w TVP3 ogląda 17 tys. widzów,
• Była dziennikarka TVP Info przeszła do agencji PR,
WirtualneMedia.pl, 23.03.2018
W ub.r. wpływy Telewizji Polsat z reklam i sponsoringu wzrosły o 2,9 proc. do 1,12 mld zł, a w samym czwartym kwartale ub.r. - o 5,1 proc. do 353 mln zł. Nadawca spodziewa się, że roczne synergie z kanałami przejętymi pod koniec ub.r. od Grupy ZPR Media wyniosą ok. 15 mln zł.
Podobne
• Polsat planuje kolejne edycje dwóch hitów rozrywkowych. Kiedy emisja?,
• Polsat Box wdrożył w dekoderach rozwiązanie z Kalifornii,
• Fundusz Sprawiedliwości najmocniej reklamowano w ZPR Media. Umowy także z WP, RMF FM, RASP i Polsatem,
• Play podsumowuje pierwszy rok z Telewizją Nowej Generacji,
• Polsat z kabaretami z taśmy. Zamiast kabaretonu na żywo,
• Telewizja Polska sprzedaje reklamy przy Euro 2024 i igrzyskach. Kupiono połowę czasu przy meczach Polaków,
• Braughman Group Media z wielkoformatowymi kampaniami z elementem non-standard 3D oraz wiązkami ledowymi,
• Netia ma nową ofertę dla hoteli. To telewizja z chmury,
• Marquard Media Polska znów na sprzedaż. Ile wynosi cena wywoławcza?,
• TVP unieważniła przetarg mediowy. Value Media jednak bez rocznego kontraktu,