Polska Prasa »
» Życie na Gorąco najchętniej kupowane w styczniu, Dobry Tydzień najbardziej w dół
Pozostałe
• Google aktualizuje Mapy. Nowości pomogą w czasie wakacyjnych podróży,
• Zapadł wyrok ws. wybuchu gazu na plebanii w Katowicach,
• Organizator parady LGBT zarzuca b.prezes wyczyszczenie konta,
• Areszt dla 3 osób, w tym ks. Olszewskiego. Będzie zażalenie,
• Rozmowa prezydentów Polski i Rumunii m.in. o szczycie NATO,
• ABW w domu Ziobry. Ozdoba: Pokaz siły, celowe działanie,
• Kurski: Winni bezprawnej dewastacji TVP poniosą konsekwencje,
• Samsung rozszerza dostępność Galaxy AI na wybranych smartfonach i tabletach Galaxy,
• Galaxy M55 zadebiutował. Trochę jak Galaxy A55 ze Snapdragonem,
• Będą nowe automaty paczkowe. Od firmy obsługującej jeszcze DHL i Żabkę,
• Były szef internetu w TVP Sport przeszedł do Przeglądu Sportowego Onet,
• Redmagic VC Cooler 5 Pro zmrozi twój telefon i jeszcze za to podziękujesz,
• Plus również miał problemy, ale szybko minęły,
• Przed TVP odbył się wyborczy wiec PO zasilany prądem... TVP?,
• Biznes w cieniu obchodów Semana Santa w Hiszpanii,
• Spotkanie Tusk-Szmyhal. Okrągłe słowa polskiego premiera,
• Import z Ukrainy. Jabłoński: To zalanie polskiego rynku,
• Kosmiczna wirówka złapana w kadrze. Jest bliżej niż myślisz,
• Latająca cysterna znów straszy Polaków. O co chodzi?,
• Play z awarią. Są problemy z wysyłaniem SMS-ów,
WirtualneMedia.pl, 22.03.2018
W styczniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się Życie na Gorąco. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił Dobry Tydzień - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Podobne