Polska Prasa »
» Nielsen pokazał różnice swojego panelu od RPD wykorzystywanego przez Netię
Pozostałe
• Dziennikarz sportowy wraca do radiowej Trójki,
• Genesis prezentuje nowe obudowy. Ma być tanio i dobrze,
• Apple wprowadza cenzurę. Popularne aplikacje znikną z App Store,
• Google ocenzuruje ci SMS-y, ale to dobrze,
• Po I kw. tylko 146 mld zł dochodów i aż 24,5 mld zł deficytu,
• Sienkiewicz przed i po objęciu władzy. "Groteskowy błazen",
• Papież Franciszek: Ciemne chmury gromadzą się nad ludzkością,
• Przystąpienie do europejskiej tarczy antyrakietowej to błąd,
• Nowy iPad Air z ważnym usprawnieniem. Ukradnie je od droższego modelu,
• Plus kusi smartfonami za pół ceny. Oto co trzeba zrobić,
• Prezydent Duda przybył do Kanady. Spotka się z Trudeau,
• Obajtek: Czuję się zagrożony. Cały czas ktoś jeździ za mną,
• Izraelskie rakiety trafiły w obiekt w Iranie. "Nie ma szkód",
• Tragedia we Francji. Atak nożownika i śmierć 14-latki!,
• Nie złożyłeś jeszcze PIT-u? To masz poważny problem,
• Wirtualna Polska liczy na miliony od Googlea. Globalne platformy powinny płacić,
• Cheatujesz w grach? Możesz mieć duży problem, także w Polsce,
• DO RSZ reaguje na działania Rosji: Procedury uruchomione,
• We asked Ukrainians as to what they think of the Poles,
• Giertych i "Newsweek" bzdury opowiadają,
WirtualneMedia.pl, 17.03.2018
Nielsen Audience Measurement uważa, że panel badawczy firmy w przeciwieństwie do "return path data" wykorzystywanego przez Netię jest reprezentatywny dla całej populacji, posiada dobrze opisaną demografię gospodarstw i osób, mierzy zachowania osób, wszystkich możliwych źródeł sygnału oraz wszystkie odbiorniki telewizyjne w gospodarstwie domowym. Aktualnie firma pracuje nad zwiększeniem panelu do 5 tys. gospodarstw domowych.
Podobne