PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Czwartek, 25 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Telewizja Polska ograniczyła liczbę reklam w TVP Info o 28 proc., co kosztowało 12 mln zł



Pozostałe

CPK i Via Carpatia wpisane do sieci TEN-Ts, wPolityce.pl

Jest zielone światło! Rakiety AARGM-ER mogą trafić do Polski, wPolityce.pl

Prezydent przeważył ws. pakietu dla Ukrainy? "To oczywiste", wPolityce.pl

"Bez retuszu" Marka Czyża to klapa? "Co za nieudacznicy", wPolityce.pl

RELACJA. 792. dzień wojny. Ukraina już ma rakiety ATACMS!, wPolityce.pl

AMD Ryzen 9000 na horyzoncie. Kolejny producent potwierdza gotowość, Telepolis.pl

Wolna Rzeczpospolita posprząta po ministrze Sienkiewiczu, wPolityce.pl

Czy nowe unijne podatki trafią w końcu na powyborczą półkę?, wPolityce.pl

Paszport tylko w kraju! Ukraiński rząd zatwierdził przepisy, wPolityce.pl

Zaręczyny Brzezickiej i Protasiewicza. Po burzy w sieci, wPolityce.pl

Wypadek na budowie instalacji Olefiny III! Zmarł pracownik, wPolityce.pl

Jak powstało "Wolne Miasto Gdańsk"?Mocny wpis dr. Brzeskiego, wPolityce.pl

W Mołdawii ataki z użyciem fake newsów. Jeden dotyczy Polski, wPolityce.pl

YouTube Music przejmie obowiązki innej aplikacji. Skorzystasz?, Telepolis.pl

Niemiecka dziurawa tarcza i kopuła dla Europy, wPolityce.pl

Stanisław Żaryn: Podobno w siedzibie ABW zarządzono alarm, wPolityce.pl

Sanchez zawiesza wykonywanie obowiązków premiera Hiszpanii!, wPolityce.pl

Główną siłą PiS-u są wciąż ludzie z Polski gminnej, wPolityce.pl

Kulisy posiedzenia klubu PiS! "Był mocny apel prezesa", wPolityce.pl

Na koniec kwartału liczba ludności spadła o 133 tys. rdr, wPolityce.pl

Telewizja Polska ograniczyła liczbę reklam w TVP Info o 28 proc., co kosztowało 12 mln zł

WirtualneMedia.pl, 16.03.2018

W ub.r. reklamy i autopromocja stanowiły 12,6 proc. czasu emisji TVP Info, o 4,4 pkt proc. mniej niż rok wcześniej. W TVP1 i TVP2 ten wskaźnik utrzymać się w okolicy 18-19 proc. Łączne wpływy Telewizji Polskiej z reklam i sponsoringu zmalały o 8,4 proc. do 798,6 mln zł. Magda Kolenkiewcz i Małgorzata Węgierek szacują dla Wirtualnemedia.pl, że liczba bloków reklamowych w TVP Info zmalała o 28 proc., co spowodowało spadek wpływów o 12 mln zł.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

"Die Welt": Polska pokazała znaczne wpływy w USA, 24.04.24

Justyna Dobrosz-Oracz z autorskim programem w TVP Info. "Ma być kino akcji", 24.04.24

Rada Mediów Narodowych żąda danych o zarobkach i zwolnieniach. Pisma do TVP i Polskiego Radia, 24.04.24

Na apel byłego dziennikarza TVP Info odpowiedziały dwie osoby. Ile zarabia jego kanał?, 24.04.24

Orange Polska w 1Q 2024 r. Spadek przychodów i zysku, wzrost liczby klientów, 23.04.24

Orange Polska zarobił mniej. Ma 1,4 mln klientów światłowodu, 23.04.24

Play podsumowuje pierwszy rok z Telewizją Nowej Generacji, 23.04.24

Lis: Oglądalność TVP Info spadła o 70 proc. To kataklizm, 23.04.24

Telewizja Polska sprzedaje reklamy przy Euro 2024 i igrzyskach. Kupiono połowę czasu przy meczach Polaków, 22.04.24

Netia ma nową ofertę dla hoteli. To telewizja z chmury, 19.04.24

TVP Info pokaże debaty przed drugą turą wyborów w Poznaniu i Wrocławiu, 16.04.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024