PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Piątek, 21 września 2018

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Pekao SA reklamuje się jako nowoczesny bank dla klasy średniej, kampania produktowa dobrą kontynuacją kampanii wizerunkowej (opinie)



Pozostałe

Warchoł odpowiada "GW": To pomówienia i straszenie, wPolityce.pl

Zaborowski: Jak się rozwieść z Brukselą? [OPINIA], Dziennik.pl

Węgry chcą być pomostem między UE a Rosją czy Turcją, Dziennik.pl

Pluton był wychudzony, chory i bał się ludzi. Trudno uwierzyć w to, jak się zmienił, Wprost.pl

Wójt z PiS chce Dekalogu w konstytucji. Wysłał petycję do Senatu, Wprost.pl

"Całkowity i totalny" brexit? Tego chce UKIP, wPolityce.pl

Zagrożenie wydatkowania 1,3 mld euro przez samorządy, wPolityce.pl

Prezes Iustitii stanie przed rzecznikiem dyscyplinarnym. "Zaczynają być niszczeni konkretni ludzie", Dziennik.pl

Białoruskie media o pomyśle bazy wojskowej USA w Polsce: Osłabi pozycję Łukaszenki..., Dziennik.pl

Chwile grozy na pokładzie Ryanaira. Silny wiatr kołysał samolotem podczas lądowania, Wprost.pl

Zatonął pasażerski prom. Zginęły co najmniej 44 osoby, Wprost.pl

Robert Janowski stracił prawo jazdy. €žNastępnego dnia byłem w sklepie ze skuterami€, Wprost.pl

Dziennikarze i politycy żegnają Krystynę Grzybowską, wPolityce.pl

Szef MSZ: Nie ma łamania zobowiązań NATO wobec Rosji, wPolityce.pl

Trump nałożył sankcje na podmioty z Rosji i Chin, wPolityce.pl

Nie żyje dziennikarka Krystyna Grzybowska. Prezydent: Odeszła niezłomna patriotka, Dziennik.pl

Czaputowicz: Obecność wojsk USA w Polsce nie łamie zobowiązań NATO wobec Rosji, Dziennik.pl

Jeden z oddziałów Przewozów Regionalnych pod lupą CBA, Dziennik.pl

€žUwaga!€ TVN: Rodzeństwo z dworca poruszyło internautów. Historia ma tragiczny finał, Wprost.pl

Incydent podczas spotkania z Beatą Szydło w Lublinie. Interweniowała policja, Wprost.pl

Pekao SA reklamuje się jako nowoczesny bank dla klasy średniej, kampania produktowa dobrą kontynuacją kampanii wizerunkowej (opinie)

WirtualneMedia.pl, 13.03.2018

Bank Pekao SA prowadzi kampanię produktową Konta Przekorzystnego, która jest dopełnieniem grudniowej kampanii wizerunkowej €žDocenisz różnicꀝ. - Została zaprojektowana w klasyczny sposób, ale odpowiednio promuje Pekao jako polski, uniwersalny i nowoczesny bank dla klasy średniej - oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl Jerzy Przeździecki, Marcin Dec i Michał Kazimierczak.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Pekao otwiera oddział w Londynie, 06.09.18

Pekao i Alior Bank odstąpiły od negocjacji w sprawie połączenia, 08.08.18

Bank Pekao o braku fuzji z Alior Bankiem, 07.08.18


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2018