PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Środa, 19 grudnia 2018

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Tiger Energy Drink wraca z nową kampanią - a w niej bolesne upadki i epickie sukcesy (wideo)



Pozostałe

"Fakt" z nowym naczelnym!, wPolityce.pl

Politycy PO komentują decyzję Trzaskowskiego. WIDEO, wPolityce.pl

Patologia gender uderza w Wielkiej Brytanii, wPolityce.pl

Wałęsa, Merkel, Trump, a teraz on. George Soros "człowiekiem roku 2018", Dziennik.pl

Jaki zapowiedział nowy projekt. Przypomni Trzaskowskiemu jego obietnice, Wprost.pl

Mads Mikkelsen jako €žnajlepszy zabójca świata€ już w styczniu na Netfliksie. €žUrodził się do tej roli€, Wprost.pl

KE nie wycofa skargi na Polskę. Procedura ws. praworządności będzie kontynuowana, Wprost.pl

Po Polski popłyną kolejne dostawy gazu LNG!, wPolityce.pl

KE podała ważny dla rządu termin, wPolityce.pl

"Totalsi" nie będą zadowoleni, wPolityce.pl

Merkel nie chce wziąć pod opiekę Macrona, wPolityce.pl

Będą przyspieszone wybory? Marszałek odpowiada, wPolityce.pl

Petru bije w Glapińskiego: Jego wypowiedzi są sprzeczne z polską racją stanu, Dziennik.pl

Komisja Eurojska zebrała sę w sprawie praworządności w Polsce. Timmermans przedstawił sytuację, Dziennik.pl

Kolejna afera z Facebookiem w tle. Serwisy Spotify i Netflix miały dostęp do prywatnych wiadomości, Wprost.pl

BohaterON - włącz historię! Kartki od dzieci dla powstańców, wPolityce.pl

Będą zmiany ws. bonifikat na gruntach Skarbu Państwa!, wPolityce.pl

Dlaczego w Polsce nie powstają takie dzieła jak "Vice"?, wPolityce.pl

"Afera lekowa" w rządzie PiS? Platforma domaga się wyjaśnień od Morawieckiego i dymisji ministra zdrowia, Dziennik.pl

Manchester United ma nowego trenera. Odnosił sukcesy jako piłkarz, Wprost.pl

Tiger Energy Drink wraca z nową kampanią - a w niej bolesne upadki i epickie sukcesy (wideo)

WirtualneMedia.pl, 13.03.2018

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice). To pierwsza akcja promocyjna brandu po zeszłorocznym kryzysie komunikacyjnym. Kampanię przygotowały Brasil, The Digitals i Starcom.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2018