Polska Prasa »
» Prawie 11 tys. publikacji w mediach o Vogue Polska". Wartość reklamowa ponad 11 mln zł
Pozostałe
• Kandydat na prezydenta Krakowa pisze do szefa Polityki. Wytyka konflikt interesów,
• Rewolucyjna funkcja Windowsa tylko dla wybranych?,
• Razer zamieni Twojego smartfona w konsolę do gier,
• Telewizja Polska sprzedaje prawa do transmisji Euro 2024. Będą strefy kibica,
• Prezydent Duda: Adam Bodnar łamie wszystkie reguły,
• Ważne pytania Fotygi i Złotowskiego do KE. Chodzi o Chiny,
• Bocheński reaguje na skandaliczny wpis szefa Bundeswehry,
• Bosak nie wystartuje do PE! Wbija szpilę Tuskowi,
• Acer pokazał nowego laptopa. Ma być tanio i kompaktowo,
• Koleejny reporter odszedł z RMF FM,
• Znana dziennikarka dołącza do portalu Goniec.pl,
• Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł,
• Viaplay jako opcja dodatkowa w Amazon Prime Video,
• Dwa kanały po polsku dostały koncesję w Czechach,
• Koniec Polskich biesiad. Flagowy projekt Mateusza Matyszkowicza nie wróci do TVP,
• Lyreco Polska klientem Imagine Nation,
• Samsung Customer Care przedłuża współpracę z Hand Made,
• Kinesso dla Lincoln Electric,
• GPW ma nowego dyrektora działu komunikacji i marketingu,
• Łukasz Kujawa w zespole Wills Integrated,
WirtualneMedia.pl, 22.02.2018
W tydzień od ukazania się okładki polskiego Vogue" na jej temat ukazało się niemal 11 tysięcy publikacji w mediach, których wartość ekwiwalentu reklamowego to 11,6 mln zł - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Podobne
• Prok. Hernand o sprawie Wrzosek. "Pewien parasol ochronny",
• Z telefonem aż po grób. Rząd chce zmian w prawie spadkowym,
• Prawie milion dla syna zamordowanego w Szwecji Polaka,
• Vectra przejęła abonentów Multimedia Polska. Co się dla nich zmieni?,
• Saharyjski pył nad Polską. Nawet do 25 stopni C w Święta!,
• Od kwietnia więcej kanałów w Play i UPC Polska. Kolejne rozmowy trwają,