Pozostałe
• TYLKO U NAS. Ociepa: Nie było żadnej "furii" Kamińskiego,
• Co nam mówi nowa scholastyka prof. Środy w "Wyborczej"?,
• Kolejna rozprawa w Gdańsku przeciwko Senyszyn za obrazę ŻW,
• Bank Citi da ci 800 zł do Empiku. Oto, co trzeba zrobić,
• Raport: tekst Onetu o taśmach Obajtka hitem zasięgowym marca,
• Zginęło pięciu migrantów na kanale La Manche,
• TYLKO U NAS. Wąsik o prowokacji Jońskiego: "Groza, chamstwo",
• Błaszczak odpowiada na insynuacje Tomczyka ws. prezesa PiS,
• Sunak i Stoltenberg w Polsce. Londyn wzmacnia obronność,
• Hipokryzja! Lis lamentuje ws. FS. Pominął niewygodny fakt!,
• Miał być boom konsumpcyjny, a jest umiarkowany wzrost,
• TYLKO U NAS. Syn ministra Kamińskiego o Jońskim: "Chamstwo",
• Rozwój na zeszyt. Udzielanie pożyczek wzrosło o 251 proc.,
• Szef BBN: Putin wie, że na Ukrainę mogą trafić nowe środki,
• Element kampanii? Trzaskowski rekrutuje na Campus Polska,
• Fundusz Sprawiedliwości najmocniej reklamowano w ZPR Media. Umowy także z WP, RMF FM, RASP i Polsatem,
• Apple zaprasza na majowy event. Oto, czego można się spodziewać,
• 20 procent więcej za powrót do biura - to warunek stawiany przez pracowników biurowych w Polsce,
• Nowy serial Zdrada z Małaszyńskim i Ogrodnikiem. Jest zwiastun i data premiery,
WirtualneMedia.pl, 22.02.2018
Reklamy zamieszczane przy treściach premium w internecie angażują o 50 proc. bardziej uwagę użytkownika niż w przypadku witryn bezpłatnych, np. social mediów - wynika z brytyjskich badań na zlecenie Newsworks i Association for Online Publishing (AOP). Odpowiadają za to poszczególne funkcje półkul mózgu.
Podobne
• Telewizja Polska sprzedaje reklamy przy Euro 2024 i igrzyskach. Kupiono połowę czasu przy meczach Polaków,
• Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł,
• Reklamy Dove bez sztucznej inteligencji,