Polska Prasa »
» Super Bowl mimo trochę słabszych spotów nadal jest samodzielnym festiwalem reklamowym
Pozostałe
• Jakubiak: Jestem zbulwersowany bandyckimi metodami koalicji,
• Bodnar chce karać trzyletnim więzieniem za obrażanie LGBT,
• Panowie Tusk, Bodnar, Kierwiński i Sienkiewicz mogą wybrać,
• To jedna z najtańszych obudów na rynku. Ma asa w rękawie,
• Żukowska kontra Wrzosek!"Nie jest niezależna".Burza w sieci,
• Poruszający wywiad Ziobry: Uznałem, że nie mogę milczeć,
• Kolejne zwolnienia redaktorów naczelnych w Polska Press,
• Strefa Czystego Transportu. Bocheński: Agenda Trzaskowskiego,
• Sędzia Piebiak: Pytanie, czy skręcą sprawę prok. Wrzosek?,
• Bodnar szykanuje przewodniczącą KRS! Odwołał ją z delegacji,
• Ukraińcy wyjeżdżają do Niemiec. Nasze firmy mają problem,
• Czarnek do reportera: Stary, jak ja coś mówię, to wysłuchaj,
• Co napędza Galaxy A55? Samsung w końcu zdradził tajemnice Exynosa 1480,
• Na co pomaga olej z wiesiołka?,
• Rosjanie zestrzelili własny myśliwiec? Runął do morza,
• Kompromis ws. liberalizacji handlu z Ukrainą. Buda: Dramat!,
• Piotrowski: Nieuzasadniony pokaz siły ws. Ziobry i Wosia,
• Skandal w SN! Tęczowa profanacja obrazu Maryi bezkarna!,
• PlayStation Plus w kwietniu. Dołącz do elitarnego zakonu magów bitewnych,
WirtualneMedia.pl, 18.02.2018
Tegoroczny finał Super Bowl, będący dla całego rynku reklamowego równie ważny, co festiwal reklamowy Cannes Lions, nie zachwycił szczególnie polskich ekspertów od kreacji i reklamy. A powinien, bo jak mówią - od emitowanych przy nim reklam oczekuje się, że będą najlepsze z najlepszych. Może dlatego, że sporą ich liczbę przygotowały działy marketingu reklamodawców? A może dlatego, że wielu ich twórców uważa, że spot tym lepszy, im dziwniejszy?
Podobne
• U wydawcy Super Expressu nowy wiceprezes. Odpowiada za technologie,
• Na co pozwoli PlayStation Spectral Super Resolution w PS5 Pro? Na dużo,
• Dove i Nike w reklamie na Super Bowl o pewności siebie młodych sportsmenek,