Polska Prasa »
» Polski Vogue w internecie: elegancki, tradycyjny, bez zalewu reklam (opinie)
Pozostałe
• Wirtualna Polska liczy na miliony od Googlea. Globalne platformy powinny płacić,
• Cheatujesz w grach? Możesz mieć duży problem, także w Polsce,
• We asked Ukrainians as to what they think of the Poles,
• Giertych i "Newsweek" bzdury opowiadają,
• 81. rocznica powstania w getcie warszawskim. Pamiętamy!,
• Kandydat na prezydenta Krakowa pisze do szefa Polityki. Wytyka konflikt interesów,
• Rewolucyjna funkcja Windowsa tylko dla wybranych?,
• Razer zamieni Twojego smartfona w konsolę do gier,
• Telewizja Polska sprzedaje prawa do transmisji Euro 2024. Będą strefy kibica,
• Prezydent Duda: Adam Bodnar łamie wszystkie reguły,
• Ważne pytania Fotygi i Złotowskiego do KE. Chodzi o Chiny,
• Bocheński reaguje na skandaliczny wpis szefa Bundeswehry,
• Bosak nie wystartuje do PE! Wbija szpilę Tuskowi,
• Acer pokazał nowego laptopa. Ma być tanio i kompaktowo,
• Koleejny reporter odszedł z RMF FM,
• Znana dziennikarka dołącza do portalu Goniec.pl,
• Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł,
• Viaplay jako opcja dodatkowa w Amazon Prime Video,
• Dwa kanały po polsku dostały koncesję w Czechach,
• Koniec Polskich biesiad. Flagowy projekt Mateusza Matyszkowicza nie wróci do TVP,
WirtualneMedia.pl, 16.02.2018
Serwis internetowy polskiej edycji miesięcznika Vogue ma minimalistyczną szatę graficzną i dobrze eksponuje materiały zdjęciowe, co odzwierciedla elegancki charakter tego magazynu. W przeciwieństwie do jego wersji drukowanej nie jest przeładowany reklamami - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych.
Podobne
• Kto ambasadorem Polski w Izraelu? Bartoszewski zaprzecza,
• Powstanie polski serial o branży pornograficznej,
• Wojna na całego. Posłanka Polski 2050 zaatakowała Lewicę,