Polska Prasa »
» Haitong Bank: na rynku FMCG małe i średnie sklepy rosną kosztem sklepów tradycyjnych oraz super- i hipermarketów
Pozostałe
• Netflix rekordowo zyskowny. Ilu subskrybentów przybyło?,
• Beata Szydło: UE pogrąża się w absurdach Zielonego Ładu,
• Przypomniał sobie? Kosiniak-Kamysz: Bodnar torpedą zmiany,
• Krasnodębski ujawnia plan PO! "Jest na to zgoda centrali",
• RELACJA. 786. dzień wojny na Ukrainie,
• Wywiad z bp. Honczarukiem w piątek 19 kwietnia o 13.00,
• Msza na Wawelu w rocznicę pogrzebu Marii i Lecha Kaczyńskich,
• Zadaliśmy Ukraińcowi najtrudniejsze pytania. Oto reakcja,
• Wybory w Chorwacji: Polityczny zakręt w prawo,
• Sztuczna inteligencja, ludzka głupota i paradoksy postępu,
• Sikorski: Pomoc USA dla Ukrainy nie pozwoli Rosji wygrać,
• Kingdom Come: Deliverance II jeszcze w tym roku. Jest zwiastun,
• Wilk: Nawet emerytka z Ustrzyk Dolnych skorzysta na CPK,
• FC Barcelona ukarana przez UEFA! Powodem rasizm kibiców,
• Prok. Hernand o sprawie Wrzosek. "Pewien parasol ochronny",
• Prezydent o kopule europejskiej: To idea spóźniona dla nas,
• Netflix ruszył ze zdjęciami do 4. sezonu Wiedźmina. Będzie też piątka,
• Obiecywali Polakom darmowe numery. Coś jest mocno nie tak (aktualizacja2),
• NVIDIA GeForce NOW z nowymi grami. Jest parę klasyków,
• Masz iPhonea? Nie musisz używać App Store, bo jest alernatywa,
WirtualneMedia.pl, 14.02.2018
Analitycy Haitong Bank uważają, że o obliczu polskiego rynku FMCG obecnie decydują dwa główne czynniki. Po pierwsze trend, w ramach którego małe i średnie sklepy zwiększają swój udział w rynku kosztem sklepów tradycyjnych oraz super- i hipermarketów. Po drugie, korzystne warunki makroekonomiczne, rosnące pensje, niskie bezrobocie, program 500+ oraz inflacja znacząco wspierają sprzedaż porównywalną (LfL) firm.
Podobne
• mBank robi sobie przerwę. Lepiej zabezpiecz gotówkę,
• VeloBank z nową agencją mediową,
• Alior Bank ma szefową od rozwoju sztucznej inteligencji,