Polska Prasa »
» Joanna Hutnik: uchwała krajobrazowa Gdańska działa wstecz i eliminuje niemal całkiem reklamę wielkoformatową
Pozostałe
• Teads Outstream przoduje po przyjęciu przez Google standardów IAB,
• Cooler Master ma nowość dla fanów niskich temperatur,
• Jak nowe przepisy budowlane wpłyną na ceny mieszkań,
• Obozy młodzieżowe w Polsce - zapewnij swojemu dziecku niezapomniane wakacje!,
• Ethereum kurs - Jak obserwować i prognozować kurs Ethereum?,
• RELACJA. 793. dzień wojny. Zełenski o dostawach broni,
• TYLKO U NAS. Wassermann nie poparła Gibały. "Nie żałuję",
• Napastliwe exposĂŠ Sikorskiego. Fala krytycznych komentarzy,
• Komisja Wenecka u Bodnara. Służalcze zapewnienia ministra,
• Izba Cywilna SN podjęła uchwałę ws. kredytów frankowych,
• Prezes PiS: Listy w wyborach do PE będą "listami śmierci",
• Wassermann o największym kłamstie smoleńskim,
• Wójcik o słowach Bodnara: Policzek wymierzony dziennikarzom,
• Firma sprzątająca - czy warto się skorzystać z jej usług?,
• Jak technologia zmienia świat palenia?,
• Jarosław Kaczyński: Mamy do czynienia z falą bezprawia,
• Prezydent na Litwie. Andrzej Duda spotka się z Nausedą,
• Arogancja! Sikorski: "Prezes PiS zdaje się nie rozumieć...",
• TYLKO U NAS. Prokuratura: Nie było rozmowy braci Kaczyńskich,
WirtualneMedia.pl, 13.02.2018
Obecny kształt projektu uchwały krajobrazowej Gdańska jest zły. Pominięto w nim prawa nabyte przedsiębiorców, którzy będą musieli usunąć nośniki reklamowe, które dziś są legalne. Z kolei zapisy dotyczące reklamy wielkoformatowej w praktyce będą eliminowały tę formę reklamy z przestrzeni publicznej - uważa Joanna Hutnik, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej.
Podobne
• Joanna Kurska pozwała Tomasza Sekielskiego i Piotra Krysiaka. Domaga się 50 tys. zł,
• NASZ NEWS. Joanna Kurska pozwała Sekielskiego i Krysiaka,