Polska Prasa »
» Vogue Polska z bardzo wysokim nakładem. Cena nie odstraszy czytelniczek, magazyn pozyska reklamodawcy
Pozostałe
• Google ocenzuruje ci SMS-y, ale to dobrze,
• Po I kw. tylko 146 mld zł dochodów i aż 24,5 mld zł deficytu,
• Sienkiewicz przed i po objęciu władzy. "Groteskowy błazen",
• Papież Franciszek: Ciemne chmury gromadzą się nad ludzkością,
• Przystąpienie do europejskiej tarczy antyrakietowej to błąd,
• Nowy iPad Air z ważnym usprawnieniem. Ukradnie je od droższego modelu,
• Plus kusi smartfonami za pół ceny. Oto co trzeba zrobić,
• Prezydent Duda przybył do Kanady. Spotka się z Trudeau,
• Obajtek: Czuję się zagrożony. Cały czas ktoś jeździ za mną,
• Izraelskie rakiety trafiły w obiekt w Iranie. "Nie ma szkód",
• Tragedia we Francji. Atak nożownika i śmierć 14-latki!,
• Wirtualna Polska liczy na miliony od Googlea. Globalne platformy powinny płacić,
• Cheatujesz w grach? Możesz mieć duży problem, także w Polsce,
• DO RSZ reaguje na działania Rosji: Procedury uruchomione,
• We asked Ukrainians as to what they think of the Poles,
• Giertych i "Newsweek" bzdury opowiadają,
• 81. rocznica powstania w getcie warszawskim. Pamiętamy!,
• Kandydat na prezydenta Krakowa pisze do szefa Polityki. Wytyka konflikt interesów,
• Rewolucyjna funkcja Windowsa tylko dla wybranych?,
• Razer zamieni Twojego smartfona w konsolę do gier,
WirtualneMedia.pl, 21.01.2018
Kwota 16,90 zł za miesięcznik Vogue Polska (Visteria) to zdaniem ekspertów cena, którą jego czytelniczki będą skłonne zapłacić, bo choć najwyższa na rynku magazynów dla kobiet, to jednak jest adekwatna do jego jakości i poziomu. Z kolei zaproponowane przez wydawcę ceny reklam są atrakcyjne dla reklamodawców, bo niższe niż w innych tytułach. Mimo to po reklamę w tym magazynie nie sięgną masowi reklamodawcy.
Podobne
• 730 tys. widzów 9. serii Ninja Warrior Polska w Polsacie,