Polska Prasa »
» Dwie trzecie konsumentów oczekuje od marek zaangażowania społeczno-politycznego w social mediach
Pozostałe
• CPK i Via Carpatia wpisane do sieci TEN-Ts,
• Jest zielone światło! Rakiety AARGM-ER mogą trafić do Polski,
• Prezydent przeważył ws. pakietu dla Ukrainy? "To oczywiste",
• "Bez retuszu" Marka Czyża to klapa? "Co za nieudacznicy",
• RELACJA. 792. dzień wojny. Ukraina już ma rakiety ATACMS!,
• AMD Ryzen 9000 na horyzoncie. Kolejny producent potwierdza gotowość,
• Wolna Rzeczpospolita posprząta po ministrze Sienkiewiczu,
• Czy nowe unijne podatki trafią w końcu na powyborczą półkę?,
• Paszport tylko w kraju! Ukraiński rząd zatwierdził przepisy,
• Zaręczyny Brzezickiej i Protasiewicza. Po burzy w sieci,
• Wypadek na budowie instalacji Olefiny III! Zmarł pracownik,
• Jak powstało "Wolne Miasto Gdańsk"?Mocny wpis dr. Brzeskiego,
• W Mołdawii ataki z użyciem fake newsów. Jeden dotyczy Polski,
• YouTube Music przejmie obowiązki innej aplikacji. Skorzystasz?,
• Niemiecka dziurawa tarcza i kopuła dla Europy,
• Stanisław Żaryn: Podobno w siedzibie ABW zarządzono alarm,
• Sanchez zawiesza wykonywanie obowiązków premiera Hiszpanii!,
• Główną siłą PiS-u są wciąż ludzie z Polski gminnej,
• Kulisy posiedzenia klubu PiS! "Był mocny apel prezesa",
• Na koniec kwartału liczba ludności spadła o 133 tys. rdr,
WirtualneMedia.pl, 19.01.2018
66 proc. amerykańskich konsumentów chce, by marki w social mediach zajmowały stanowiska w kwestiach problemów społeczno-politycznych - wynika z raportu firmy analitycznej Sprout Social. Amerykanie uważają, że media społecznościowe to właściwa przestrzeń do wypowiedzi na temat praw pracowniczych, praw człowieka czy biedy.
Podobne
• Na apel byłego dziennikarza TVP Info odpowiedziały dwie osoby. Ile zarabia jego kanał?,
• Zakrzywiony monitor marzeń w promocji. Dwie stówy zostaną w kieszeni!,
• I po aferze. Ile osób kontrolowano Pegasusem? Zaledwie 578,