Polska Prasa »
» Zarobki w reklamie: dyrektor kreatywny z pensją 30 tys. złotych, 10 tys. dla copywritera (raport)
Pozostałe
• Kandydat na prezydenta Krakowa pisze do szefa Polityki. Wytyka konflikt interesów,
• Rewolucyjna funkcja Windowsa tylko dla wybranych?,
• Razer zamieni Twojego smartfona w konsolę do gier,
• Telewizja Polska sprzedaje prawa do transmisji Euro 2024. Będą strefy kibica,
• Prezydent Duda: Adam Bodnar łamie wszystkie reguły,
• Ważne pytania Fotygi i Złotowskiego do KE. Chodzi o Chiny,
• Bocheński reaguje na skandaliczny wpis szefa Bundeswehry,
• Bosak nie wystartuje do PE! Wbija szpilę Tuskowi,
• Acer pokazał nowego laptopa. Ma być tanio i kompaktowo,
• Koleejny reporter odszedł z RMF FM,
• Znana dziennikarka dołącza do portalu Goniec.pl,
• Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł,
• Viaplay jako opcja dodatkowa w Amazon Prime Video,
• Dwa kanały po polsku dostały koncesję w Czechach,
• Koniec Polskich biesiad. Flagowy projekt Mateusza Matyszkowicza nie wróci do TVP,
• Lyreco Polska klientem Imagine Nation,
• Samsung Customer Care przedłuża współpracę z Hand Made,
• Kinesso dla Lincoln Electric,
• GPW ma nowego dyrektora działu komunikacji i marketingu,
• Łukasz Kujawa w zespole Wills Integrated,
WirtualneMedia.pl, 03.01.2018
W ubiegłym roku osoba kierująca kreacją w agencji marketingowej mogła liczyć na pensję od 18 do nawet 30 tys., a copywriter od 5 tys. do 10 tys. miesięcznie brutto. Najlepiej opłacanymi pracownikami są country managerowie, których wynagrodzenie waha się od 20 do 40 tys. złotych - szacuje firma doradztwa personalnego Hays Poland.
Podobne