Polska Prasa »
» Według Zenith polska reklama zyska w br. 2 proc. W dół telewizja, radio outdoor i prasa, internet 12 proc. w górę
Pozostałe
• Czesi zdemaskowali prokremlowski portal. Pada nazwisko Polaka,
• Były prowadzący Dzień dobry TVN dołączy do TVP,
• Prawdziwy drapieżnik w Orange. Wszystko widać przez kamerę,
• Paprocka:Dla kobiet po "18" decyzja ws. tabletki byłaby inna,
• Kara dla Wrzosek? A skąd! Nagroda dla Ewy od koleżeństwa!,
• Tradycyjne Misterium Męki Pańskiej w Kalwarii Zebrzydowskiej,
• Droga Krzyżowa w Koloseum. "Jezu, zachowaj świat w pokoju",
• TYLKO U NAS. Dworczyk o działaniach wobec Ziobry: Vendetta,
• Autorskie przepisy kawowe: wybierz swoje ulubione blendy,
• Biedronka przegrała w sądzie. Zapłaci miliony za błędne oznaczanie, skąd są warzywa i owoce,
• Specjalne kody w Play. Zobacz, ile za nie dostaniesz,
• Rogorock S8 MaxV Ultra debiutuje w Polsce. Na start niższa cena,
• Kamiński do funkcjonariuszy CBA:Przetrwajcie ten ponury czas,
• Tabletka "dzień po". Prezydent zawetował nowelizację!,
• Zawieszenie Traktatu CFE już z podpisem prezydenta,
• Co tam się działo?!Szczekanie, wycie i pełzanie w "Zachęcie",
• Fundusz Sprawiedliwości. Romanowski: Upublicznić oferty,
• Gdula: "Chcemy wykluczyć drapieżne czasopisma". Czyli jakie?,
• TYLKO U NAS. Buda: Świadomą decyzją rząd podnosi inflację,
• Dem. Republika Konga jako ofiara polityki klimatycznej UE,
WirtualneMedia.pl, 05.12.2017
Wartość rynki reklamowego w Polsce zwiększy się w br. o 2 proc. do 7,04 mld zł netto, a globalnie o 4 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. Na naszym rynku spadku zanotują reklama telewizyjna, radiowa, outdoorowa i prasowa, natomiast reklama internetowa zyska 12,1 proc.
Podobne