PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Piątek, 29 marca 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej szansą na jednolite zasady przetargów. €žMusieliśmy zbudować wzajemne zaufanie€



Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej szansą na jednolite zasady przetargów. €žMusieliśmy zbudować wzajemne zaufanie€

WirtualneMedia.pl, 28.11.2017

Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej ma ujednolicić zasady prowadzenia przetargów na zakup usług komunikacji marketingowej. Wypracowane w dokumencie rozwiązania mogą przynieść miliony złotych oszczędności przez wdrożenie rekomendowanych zasad postępowań przetargowych. O szczegółach prac nad projektem rozmawiamy z przedstawicielami jego inicjatorów - Pawłem Tyszkiewiczem ze stowarzyszenia SAR oraz Andrzejem Zawistowskim z PSML.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Zmiana na czele Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. Prezes rezygnuje po 20 latach, 26.03.24

Polska zapłaci olbrzymią karę. Chodzi o prawo komunikacji elektronicznej, 15.03.24

Pracownik w branży przemysłowej poszukiwany. Jak dotrzeć do niego w internecie?, 08.03.24

Śledzące reklamy do lamusa? Trybunał Sprawiedliwości UE z ważnym wyrokiem. €žMocny cios dla branży reklamowej€, 08.03.24

Kryzys polskiej branży drzewnej? Czas otworzyć się na sprzedaż w internecie, 07.03.24

Jerzy Hołub na stanowisku wiceprezesa ds. marketingu i komunikacji w Mastercard, 07.03.24

GALAX prezentuje miniaturową i całkowicie białą kartę graficzną, 07.02.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024