Polska Prasa »
» Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej szansą na jednolite zasady przetargów. Musieliśmy zbudować wzajemne zaufanie
Pozostałe
• Tak Rosja wpływała na europarlamentarzystów!,
• RELACJA. 765. dzień wojny na Ukrainie,
• Anbernic RG35XX SP nadchodzi. Mamy obrazowy dowód,
• Oblicza Karola Paciorka,
• Cooler Master TD500 MAX, czyli propozycja dla leniwych,
• Ukraińcy o "dziwnym" zachowaniu Kołodziejczaka. Jest riposta,
• W Instytucie jako jedyny ocenił Engelking. Został ukarany,
• Plan zemsty przyspiesza?! Mowa o procesach tysięcy osób,
• Macierewicz: Gen. Gromadziński to wybitny polski generał,
• Ruszyły prześladowania! Wielki Tydzień za Tuska, jak za PRL,
• USA sprzedadzą Polsce lotnicze środki bojowe!,
• Paprocka: Prezydentowi chodzi o ochronę zdrowia dzieci,
• MSI prezentuje ogromne, ciche i diabelnie wydajne SSD,
• Jakubiak: Jestem zbulwersowany bandyckimi metodami koalicji,
• Bodnar chce karać trzyletnim więzieniem za obrażanie LGBT,
• Panowie Tusk, Bodnar, Kierwiński i Sienkiewicz mogą wybrać,
• To jedna z najtańszych obudów na rynku. Ma asa w rękawie,
• Żukowska kontra Wrzosek!"Nie jest niezależna".Burza w sieci,
• Poruszający wywiad Ziobry: Uznałem, że nie mogę milczeć,
• Kolejne zwolnienia redaktorów naczelnych w Polska Press,
WirtualneMedia.pl, 28.11.2017
Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej ma ujednolicić zasady prowadzenia przetargów na zakup usług komunikacji marketingowej. Wypracowane w dokumencie rozwiązania mogą przynieść miliony złotych oszczędności przez wdrożenie rekomendowanych zasad postępowań przetargowych. O szczegółach prac nad projektem rozmawiamy z przedstawicielami jego inicjatorów - Pawłem Tyszkiewiczem ze stowarzyszenia SAR oraz Andrzejem Zawistowskim z PSML.
Podobne
• Zmiana na czele Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. Prezes rezygnuje po 20 latach,
• Polska zapłaci olbrzymią karę. Chodzi o prawo komunikacji elektronicznej,
• Pracownik w branży przemysłowej poszukiwany. Jak dotrzeć do niego w internecie?,
• Kryzys polskiej branży drzewnej? Czas otworzyć się na sprzedaż w internecie,
• Jerzy Hołub na stanowisku wiceprezesa ds. marketingu i komunikacji w Mastercard,
• GALAX prezentuje miniaturową i całkowicie białą kartę graficzną,