Polska Prasa »
» Od sierpnia do listopada popularność stron na polskim Facebooku spadła o 30 procent. Zasięgi organiczne będą dążyć do zera
Pozostałe
• Sąd nie zgadza się na zmiany w radzie nadzorczej Polskiej Agencji Prasowej,
• Były senator prawomocnie skazany za znęcanie się nad psem,
• KO chwali się sukcesami rządu PiS! "Piekło zamarzło",
• Macierewicz: Zbrodnia smoleńska początkiem agresji Rosji,
• Uchylenie immunitetu Wrzosek? Korneluk: "Nie ma podstaw",
• Stacja bazowa Orange to dom dla rzadkiego rybołowa,
• Tusk zgrywa twardego: Wypalimy żelazem każdą zdradę,
• Sutryk:Jest szansa na duże środki z KPO i funduszu spójności,
• Dokąd zmierzamy?, czyli nowa książka Barbary Nowak!,
• Kolejna sensacja w Rzeszowie? "Szumny początek wiosny",
• Wtargnął do konsulatu Iranu w Paryżu. Miał mieć granat,
• Wizy dla Filipińczyków. Polscy dyplomaci przed komisją,
• Popularność języka angielskiego. Dlaczego stał się językiem międzynarodowym?,
• Serial Rodzinka.pl ma wrócić do TVP,
• Komentator sportowy rozstaje się z Viaplay. "Szukam pracy",
• Oficjalny smartfon EURO 2024 już w sprzedaży. Za tyle każdy by go kupił,
• Skargi posiadaczy samsungów. Nowa aktualizacja popsuła ich telefony (aktualizacja),
• Dlaczego warto przekazać 1,5 proc. podatku?,
• Strach przed podwyżkami,
• Chcą ukryć prawdę? Poseł poprawił ambasadora Niemiec,
WirtualneMedia.pl, 23.11.2017
Według danych zebranych przez firmę NapoleonCat od początku sierpnia do połowy listopada 2017 roku liczba interakcji i zasięgi stron na polskim Facebooku zmniejszyły się średnio o 30 procent. - Niestety trzeba pogodzić się z dalszym spadkiem zasięgów organicznych stron. W dłuższym trendzie będą one dążyć do zera - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Grzegorz Berezowski, założyciel i szef NapoleonCat.
Podobne
• Wpis na Facebooku promujący wódkę. Komisja Etyki Reklamy wydała ocenę,