Pozostałe
• Nowy iPad Air z ważnym usprawnieniem. Ukradnie je od droższego modelu,
• Plus kusi smartfonami za pół ceny. Oto co trzeba zrobić,
• Prezydent Duda przybył do Kanady. Spotka się z Trudeau,
• Obajtek: Czuję się zagrożony. Cały czas ktoś jeździ za mną,
• Izraelskie rakiety trafiły w obiekt w Iranie. "Nie ma szkód",
• Tragedia we Francji. Atak nożownika i śmierć 14-latki!,
• Nie złożyłeś jeszcze PIT-u? To masz poważny problem,
• Wirtualna Polska liczy na miliony od Googlea. Globalne platformy powinny płacić,
• Cheatujesz w grach? Możesz mieć duży problem, także w Polsce,
• DO RSZ reaguje na działania Rosji: Procedury uruchomione,
• We asked Ukrainians as to what they think of the Poles,
• Giertych i "Newsweek" bzdury opowiadają,
• 81. rocznica powstania w getcie warszawskim. Pamiętamy!,
• Kandydat na prezydenta Krakowa pisze do szefa Polityki. Wytyka konflikt interesów,
• Rewolucyjna funkcja Windowsa tylko dla wybranych?,
• Razer zamieni Twojego smartfona w konsolę do gier,
• Telewizja Polska sprzedaje prawa do transmisji Euro 2024. Będą strefy kibica,
• Prezydent Duda: Adam Bodnar łamie wszystkie reguły,
• Ważne pytania Fotygi i Złotowskiego do KE. Chodzi o Chiny,
• Bocheński reaguje na skandaliczny wpis szefa Bundeswehry,
WirtualneMedia.pl, 22.11.2017
Maja Biniewicz zaczęła pracę jako digital chief officer w Grupie MullenLowe (do której należą agencja reklamowa MullenLoweWarsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub). Poprzednio była związana z ZPR Media, a wcześniej m.in. z Isobar Polska i K2 Media.
Podobne
• Jak wydłużyć czas pracy smartfonu? Naukowcy mają odpowiedź,
• Kanclerz Niemiec: Rozmowy z Putinem nie mają obecnie sensu,
• Coraz drożej! "Od 1 maja ceny w sanatoriach pójdą w górę",
• Norbert Korzus awansował w Grupie Kino Polska,
• Cykl Marcina Prokopa zyskuje z odcinka na odcinek. TVN liderem w grupie 16-49,
• 900 tys. widzów MasterChef Nastolatki w TVN. Stacja wiceliderem w grupie 16-49,