Polska Prasa »
» Rewolucyjne zmiany w organizacji Cannes Lions, w 2019 do konkursu wraca Grupa Publicis
Pozostałe
• Reklamy w Windowsie. Zaraz pojawią się też u Ciebie,
• Raspberry Pi z nowym modelem. To nie sprzęt dla każdego,
• WhatsApp doczekał się długo wyczekiwanej funkcji. Koniecznie włącz,
• Brudziński podsumowuje kadencję PE: Zielony Debilizm,
• Ukraińscy poborowi? Szef MON: Sugerowaliśmy pomoc,
• Mobbing w kancelarii Grodzkiego? Szokująca relacja!,
• Galopująca promocja LGBT w szkołach. MEN przedstawia ranking,
• Tak Departament Stanu USA... oskarża Polskę!,
• Genesis Radium 350D, czyli dobry dźwięk w niskiej cenie,
• TVP szykuje serial i teleturniej. Premiera na Euro 2024,
• Pasmo poranne Dobrego dnia w TVP3 ogląda 17 tys. widzów,
• Była dziennikarka TVP Info przeszła do agencji PR,
• Więcej pieniędzy dla niektórych w Agorze. Nastroje nadal zróżnicowane,
• Polsat planuje kolejne edycje dwóch hitów rozrywkowych. Kiedy emisja?,
• Połowa pracowników Bauera z podwyżkami. Ale porozumienia brak,
• Polpharma promuje Metafen dla młodych,
• Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową,
• Piotr Gorzkowski przeszedł z GoldenSubmarine do Chromatique,
• Agencje reklamowe mówią nie pracy dla sektora paliw kopalnych,
• Marcin Dec już nie nadzoruje Polska Press,
WirtualneMedia.pl, 15.11.2017
Pięć zamiast ośmiu dni festiwalowych, likwidacja części podkategorii i niższe opłaty za uczestnictwo - to najważniejsze zmiany w międzynarodowym konkursie kreatywności Cannes Lions, które wejdą w życie od przyszłego roku. W 2019 ponownie mają wziąć w nim udział agencje z Grupy Publicis.
Podobne
• Znana Grupa planuje redukcję tysiąca etatów,
• Grupa Fabrity Holding z 14 mln zysku za 2023 roku. Realizuje skup akcji własnych po 40 zł,
• Grupa Polsat Plus podsumowała 2023 rok. Były wzrosty, ale i spadki,
• Publicis Groupe Poland wprowadza nowe narzędzie reklamowe,
• Agencja reklamowa Publicis broni w przetargu Nutridrink,