Polska Prasa »
» Tygodniki opinii bardziej popularne na Facebooku niż w druku, Newsweek z najlepszym wynikiem
Pozostałe
• Dlaczego warto przekazać 1,5 proc. podatku?,
• Strach przed podwyżkami,
• Chcą ukryć prawdę? Poseł poprawił ambasadora Niemiec,
• TYLKO U NAS. Szeremietiew ostrzega: To byłaby katastrofa,
• Asysta wojskowa bez opinii WBH i IPN? Pomysł Różańskiego,
• W stolicy uczczono bohaterów getta w 81. rocznicę powstania,
• Właściciel Meczyków przejmuje piłkarski kanał youtubeowy,
• Netia ma nową ofertę dla hoteli. To telewizja z chmury,
• Duklanowski przegrał w sądzie z Radiem Szczecin. Ma zapłacić ponad 40 tys. zł ws. wypowiedzenia,
• Dlaczego warto ocieplić dom pianką poliuretanową? Pianka PUR wady i zalety,
• Co podarować mamie z okazji Dnia Matki?,
• Samsung Galaxy M35 5G już w drodze. Jest trochę jak Galaxy A35,
• Samsung świętuje. W tej fabryce wyprodukowano miliard smartfonów Galaxy,
• Pułapka na Polaka. Użytkownicy Netflixa na celowniku,
• Czy rządzący uważają kwestie bezpieczeństwa za zgrywę?,
• Adamczyk apeluje o niegłosowanie na Miszalskiego w Krakowie,
• Pożar "elektryka" Lucid Air na warszawskim Mokotowie,
• Nowy podatek od 1 lipca? Nie każdy go zapłaci,
• MediaTek Dimensity 6300 - nowy procesor do tanich smartfonów,
• Masz Wi-Fi? To jest pilna rzecz do zrobienia,
WirtualneMedia.pl, 13.11.2017
Według badań IRCenter większość tygodników opinii ma większą liczbę fanów na Facebooku niż wynosi ich kioskowa sprzedaż. Liderami są pod tym względem Newsweek, Sieci oraz Wprost. Najbardziej angażujące odbiorców treści pojawiają się na fangeach Newsweeka, Sieci i Polityki.
Podobne
• Wpis na Facebooku promujący wódkę. Komisja Etyki Reklamy wydała ocenę,
• Newsweek ma przeprosić biskupa. Kleryk zarzucił mu molestowanie,