Polska Prasa »
» Kultowe globalne marki opierają obsługę klienta na rozwiązaniach sztucznej inteligencji
Pozostałe
• Galaxy AI trafia na starsze urządzenia. Samsung wydaje ważną aktualizację,
• Co za buta! Hennig-Kloska: Kto ma czyste ręce, wybroni się,
• Włamanie do domu Ziobry nie ukryło blamażu 100 dni Tuska,
• Szef MON próbuje tłumaczyć się z decyzji ws. Gromadzińskiego,
• W sensie ustrojowym Polska Tuska nie różni się od PRL-u,
• WIELKIE POLKI. Halina Konopacka: Życie ze złota,
• Co z cenami w Biedronce po podwyżce VAT? Jest decyzja sieci,
• RTV Euro AGD wietrzy magazyny. Jest mega wyprzedaż akcesoriów,
• Nintendo zwalnia pracowników. Chodzi o Switcha 2,
• Tak ma wyglądać Google Pixel 9. Do sieci trafiły nowe grafiki,
• Pilnie usuń to z telefonu. Chodzi aż o 28 aplikacji,
• Czeski kontrwywiad ujawnił sieć rosyjskich wpływów!,
• Mocne! Korwin-Mikke rzucił Trzaskowskiemu... świerszcza!,
• W Kościele rozpoczynają się obchody Triduum Paschalnego,
• Niepokojące! W kwestii schronów Polska w ogonie Europy,
• SONDAŻ. Polacy nie chcą wysłania naszych wojsk na Ukrainę!,
• Tak wygląda nowy Xbox. Wyciekły zdjęcia,
• Jedna piąta więcej paczek od InPostu. Pierwszy zysk w dwóch krajach,
• Bezprawne działania służb Tuska. Absurdalny wywód Grabca,
• Starcie w TVN24! Poseł Mularczyk: Kraśce puściły nerwy,
DI.com.pl, 19.10.2017
Globalne badanie przeprowadzone w grupie ponad 550 osób z kadry kierowniczej wskazuje, że 91 procent kultowych firm, posiadających rozpoznawalne na całym świecie marki, wdraża rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI), aby podnieść poziom zadowolenia klienta, podczas gdy takie taktyki stosowane są jedynie przez 42 procent badanych spółek ogółem.
Podobne
• Kultowe dżingle wracają do Radia Zet,
• Powracają kultowe czasopisma o grach komputerowych,