Pozostałe
• Reklamy w Windowsie. Zaraz pojawią się też u Ciebie,
• Raspberry Pi z nowym modelem. To nie sprzęt dla każdego,
• WhatsApp doczekał się długo wyczekiwanej funkcji. Koniecznie włącz,
• Brudziński podsumowuje kadencję PE: Zielony Debilizm,
• Ukraińscy poborowi? Szef MON: Sugerowaliśmy pomoc,
• Mobbing w kancelarii Grodzkiego? Szokująca relacja!,
• Galopująca promocja LGBT w szkołach. MEN przedstawia ranking,
• Tak Departament Stanu USA... oskarża Polskę!,
• Genesis Radium 350D, czyli dobry dźwięk w niskiej cenie,
• TVP szykuje serial i teleturniej. Premiera na Euro 2024,
• Pasmo poranne Dobrego dnia w TVP3 ogląda 17 tys. widzów,
• Była dziennikarka TVP Info przeszła do agencji PR,
• Więcej pieniędzy dla niektórych w Agorze. Nastroje nadal zróżnicowane,
• Polsat planuje kolejne edycje dwóch hitów rozrywkowych. Kiedy emisja?,
• Połowa pracowników Bauera z podwyżkami. Ale porozumienia brak,
• Polpharma promuje Metafen dla młodych,
• Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową,
• Piotr Gorzkowski przeszedł z GoldenSubmarine do Chromatique,
• Agencje reklamowe mówią nie pracy dla sektora paliw kopalnych,
• Marcin Dec już nie nadzoruje Polska Press,
WirtualneMedia.pl, 19.10.2017
Akcja zamieszczania postów z hashtagiem #MeToo czy #JaTeż nie będzie jedynie kilkudniowym zrywem, ale przyniesie długotrwałe owoce. Ma bowiem niezwykłe znaczenie kulturowo-społeczne. Dotyka i piętnuje zjawisko, które jest powszechne i ma ponadnarodowy charakter. Wykorzystanie mediów społecznościowych do publicznego mówienia o molestowaniu jest niebywale skuteczne i wywołuje naturalny efekt domina - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od komunikacji marketingowej.
Podobne
• Poczta Polska na potęgę gubi przesyłki. Jest reakcja UODO,
• Butna reakcja Sikorskiego na propozycję prezydenta Dudy!,
• Jest reakcja premiera Belgii ws. NatCon! "Nieakceptowalne",