PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Piątek, 15 grudnia 2017

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Panoptykon obnaża targetowanie w sieci dzięki€Ś skutecznemu targetowaniu



Pozostałe

KE nie odpuszcza Polsce. "Sueddeutsche Zeitung": Komisja uważa, że polskie państwo prawa jest zagrożone i przygotowuje surową karę, wPolityce.pl

"Sueddeutsche Zeitung": UE przygotowuję surową karę dla Polski. Procedura zostanie wdrożona po raz pierwszy, Dziennik.pl

Do więzienia za próbę wyłudzenia świadczenia ZUS. To pierwszy taki wyrok, Dziennik.pl

Pogoda na najbliższe dni. Czeka nas ochłodzenie, Wprost.pl

Koœciół na ratunek feministkom, RP.pl

Hańba Stauffenberga, RP.pl

Taœmy Babisza, czyli polityka i media po czesku, RP.pl

Haszczyński z Barcelony: Czy przemoc zagoœci w Katalonii, RP.pl

Jak osšdzić zbrodnię Slobodana Praljaka, RP.pl

Samolińska: Pan Jakubiak jak wujek z wesela, RP.pl

Cieœlik & Górski: Power Mateusza? PowerPoint, RP.pl

Multimedialna perspektywa znaku towarowego, RP.pl

ABTA zachęca do kariery w turystyce, RP.pl

Showmax zadowolony z wyników oglądalności €žSNL Polska€. €žPrzełamiemy jeszcze niejedno tabu€, WirtualneMedia.pl

Kurski pisze do Czabańskiego ws. ataków na reporterów TVP. KRRiT: zatrważająca eskalacja przemocy wobec dziennikarzy, WirtualneMedia.pl

T-Mobile wybrał w Polsce Mindshare, WirtualneMedia.pl

TVP1 kupuje od ZPR Media cykl €žWeterani€ i zamawia kolejne odcinki, WirtualneMedia.pl

Nowe, dynamiczne logo VERVA, WirtualneMedia.pl

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w listopadzie, w czołówce portali Wirtualnemedia.pl, WirtualneMedia.pl

W niedzielę w TVP1 od 8 do 20 tylko reklamy PKO BP. Dwie godziny życzeń klientów w ramach finału akcji €žMini ratka na spełnienie życzeń€, WirtualneMedia.pl

Panoptykon obnaża targetowanie w sieci dzięki€Ś skutecznemu targetowaniu

DI.com.pl, 12.10.2017

€žKtoś Cię namierzył/You€™ve been tracked!€ pod takim hasłem w piątek wystartowała kampania Fundacji Panoptykon, przygotowana wspólnie z holenderską organizacją Bits of Freedom i belgradzkim d:mode studio. Jej celem jest uświadomienie internautom, że prywatność w sieci to oksymoron. Panoptykon rzuca wyzwanie: reguły reklamowej gry można zmienić.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2017