Polska Prasa »
» Co po RODO w branży reklamy? Fundacja Panoptykon zakłada trzy scenariusze
Pozostałe
• Wassermann o największym kłamstie smoleńskim,
• Wójcik o słowach Bodnara: Policzek wymierzony dziennikarzom,
• Firma sprzątająca - czy warto się skorzystać z jej usług?,
• Jak technologia zmienia świat palenia?,
• Jarosław Kaczyński: Mamy do czynienia z falą bezprawia,
• Prezydent na Litwie. Andrzej Duda spotka się z Nausedą,
• Arogancja! Sikorski: "Prezes PiS zdaje się nie rozumieć...",
• TYLKO U NAS. Prokuratura: Nie było rozmowy braci Kaczyńskich,
• Protasiewicz się rozkręca. Bezpardonowo zaatakował Kukiza,
• Nawet 10 tys. kary dla przewoźników za brak wymiany tachografów do końca 2024 roku,
• Helios - nowy najpotężniejszy superkomputer w Polsce,
• Rynek stablecoinów jest warty 150 mld USD. Jak na nim zarabiać?,
• Macron: Europa jest śmiertelna,
• Rząd ogłasza pomoc dla rolników. "Działa wstecznie",
• Muller: PO bardziej ceni sobie interesy Europy niż Polski,
• Niebezpieczna decyzja PE! Przemysł neutralny emisyjnie,
• Kobosko: Polska powinna znaleźć się na ścieżce do euro,
• Zawiadomienie na instruktorów ŻW! Pretekstem ochrona PJK,
• Maląg mocno o słowach Sikorskiego. "Wskazówki dla Putina",
WirtualneMedia.pl, 30.09.2017
Generalne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO) obowiązuje już od 2016 r., a po 25 maja przyszłego roku zacznie być w pełni stosowane. Fundacja Panoptykon prognozuje trzy możliwe scenariusze wdrożenia rozporządzenia przez polskie firmy marketingowe.
Podobne
• Fundacja Tygodnika Powszechnego z darmowym CMS dla małych wydawców,
• Katarzyna Kolenda-Zaleska przestała kierować Fundacją TVN. Będzie nowa prezeska,
• Oddech Sorosa. Fundacja Batorego planowała zmiany w TK,