Polska Prasa »
» Mark Zuckerberg: informacje o politycznych reklamach na Facebooku będą jawne
Pozostałe
• NVIDIA znowu spiskuje, ale tym razem nie ma się czego bać,
• Na telewizorach na streaming przypada w Polsce już ponad 8 proc. YouTube przed Netfliksem,
• Serwis streamingowy ogranicza działalność w Polsce. Jego właściciela kupił Canal+,
• Przez rok 125 przetargów mediowych w Polsce,
• 730 tys. widzów 9. serii Ninja Warrior Polska w Polsacie,
• Zwolnienia naczelnych dzienników Polska Press. Którzy zostają?,
• Bartłomiej Sienkiewicz zbojkotował zaproszenie KRRiT,
• KRRiT wykryła nieprawidłowości w trzech stacjach. Grozi im cofnięcie koncesji,
• Piosenka "W tym jest Gazzz!" reklamuje nowy Tymbark,
• IKEA otwiera nowy format sklepu w Polsce. To jeden z pierwszych na świecie,
• VeloBank z nową agencją mediową,
• Producent Black Energy Drink i Gellwe dalej współpracuje z Initiative,
• Disney+ przejmuje prawa do transmisji piłkarskich,
• Katarzyna Burzyńska-Sychowicz po siedmiu latach wróciła do TVP,
• Radio cyfrowe DAB+ znów z większym zasięgiem,
• Marquard Media Polska znów na sprzedaż. Ile wynosi cena wywoławcza?,
• Cyfrowy Polsat wygrywa ze skarbówką. Oszczędzi ponad 50 mln zł,
• Kanał z naziemnej telewizji cyfrowej zmienia nazwę,
• RELACJA. 785. dzień wojny. Zełenski komentuje atak na Krymie,
• Bon energetyczny. Cena maksymalna 500 zł za MWh,
WirtualneMedia.pl, 24.09.2017
Mark Zuckerberg zapowiedział większą przejrzystość dotyczącą politycznych reklam zamieszczanych na Facebooku. Ogólnie dostępne mają być dane dotyczące podmiotów zlecających zamieszczenie w serwisie tego typu przekazów. Zuckerberg obiecał też pełną współpracę z amerykańskimi władzami odnośnie wpływania zewnętrznych sił na wynik wyborów w USA.
Podobne
• Zuckerberg nie życzy sobie nudesów. Idzie nowe ograniczenie,
• Wpis na Facebooku promujący wódkę. Komisja Etyki Reklamy wydała ocenę,
• Dr Mark Esposito z Uniwersytetu Harvarda wystąpi na FOTY2024,
• Dr Mark Esposito prelegentem Kongresu Futurist of the Year,