PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Piątek, 19 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Szymon Gutkowski: agencje reklamowe są często €žchłopcami do bicia€, w przypadku Tigera kontrola zawiodła po obu stronach (wywiad)



Pozostałe

Acer pokazał nowego laptopa. Ma być tanio i kompaktowo, Telepolis.pl

Koleejny reporter odszedł z RMF FM, WirtualneMedia.pl

Znana dziennikarka dołącza do portalu Goniec.pl, WirtualneMedia.pl

Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł, WirtualneMedia.pl

Viaplay jako opcja dodatkowa w Amazon Prime Video, WirtualneMedia.pl

Dwa kanały po polsku dostały koncesję w Czechach, WirtualneMedia.pl

Koniec €žPolskich biesiad€. Flagowy projekt Mateusza Matyszkowicza nie wróci do TVP, WirtualneMedia.pl

Lyreco Polska klientem Imagine Nation, WirtualneMedia.pl

Samsung Customer Care przedłuża współpracę z Hand Made, WirtualneMedia.pl

Kinesso dla Lincoln Electric, WirtualneMedia.pl

GPW ma nowego dyrektora działu komunikacji i marketingu, WirtualneMedia.pl

Łukasz Kujawa w zespole Wills Integrated, WirtualneMedia.pl

Ponad 90 tys. zł za reklamę przy "Faktach", WirtualneMedia.pl

Polsat liderem tygodnia. "Matylda" wyżej niż "Taniec z Gwiazdami", WirtualneMedia.pl

€žTygodnik Powszechny€ ma promotorkę marki. Z przeszłością w Agorze i RASP, WirtualneMedia.pl

Wieloletni wydawca €žWiadomości€ znów w TVP. Wraca z TVN, WirtualneMedia.pl

Canal+ przed fuzją pozyskał dodatkowe udziały, WirtualneMedia.pl

Netflix rekordowo zyskowny. Ilu subskrybentów przybyło?, WirtualneMedia.pl

Beata Szydło: UE pogrąża się w absurdach Zielonego Ładu, wPolityce.pl

Przypomniał sobie? Kosiniak-Kamysz: Bodnar torpedą zmiany, wPolityce.pl

Szymon Gutkowski: agencje reklamowe są często €žchłopcami do bicia€, w przypadku Tigera kontrola zawiodła po obu stronach (wywiad)

WirtualneMedia.pl, 20.08.2017

Gdyby Maspex nie zerwał umowy z JWT, byłby krytykowany. Zerwał - więc jest krytykowany za odsuwanie od siebie odpowiedzialności. To są właśnie efekty tak nieprzemyślanej kampanii - nie ma dobrych wyjść z tej sytuacji. Kompromitacja Tigera powinna skłonić do refleksji. Agencje muszą stać się bardziej profesjonalne w rozumieniu długofalowych mechanizmów budujących markę w social mediach. Lajki nie mają znaczenia i nie warto za nimi gonić - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Szymon Gutkowski, prezes SKM SAR i szef agencji DDB&Tribal.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Gwiazda €žSzymon Majewski Show€ dołącza do Radia ZET, 10.04.24

Andrzej Duda i Szymon Hołownia liderami rankingu zaufania, 25.03.24

Szymon Hołownia zlecił kontrolę u o. Rydzyka. CWMP oburzone, pisze o powielaniu metod komunistów, 21.03.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024