Pozostałe
• Reklamy w Windowsie. Zaraz pojawią się też u Ciebie,
• Raspberry Pi z nowym modelem. To nie sprzęt dla każdego,
• WhatsApp doczekał się długo wyczekiwanej funkcji. Koniecznie włącz,
• Brudziński podsumowuje kadencję PE: Zielony Debilizm,
• Ukraińscy poborowi? Szef MON: Sugerowaliśmy pomoc,
• Mobbing w kancelarii Grodzkiego? Szokująca relacja!,
• Galopująca promocja LGBT w szkołach. MEN przedstawia ranking,
• Tak Departament Stanu USA... oskarża Polskę!,
• Genesis Radium 350D, czyli dobry dźwięk w niskiej cenie,
• TVP szykuje serial i teleturniej. Premiera na Euro 2024,
• Pasmo poranne Dobrego dnia w TVP3 ogląda 17 tys. widzów,
• Była dziennikarka TVP Info przeszła do agencji PR,
• Więcej pieniędzy dla niektórych w Agorze. Nastroje nadal zróżnicowane,
• Polsat planuje kolejne edycje dwóch hitów rozrywkowych. Kiedy emisja?,
• Połowa pracowników Bauera z podwyżkami. Ale porozumienia brak,
• Polpharma promuje Metafen dla młodych,
• Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową,
• Piotr Gorzkowski przeszedł z GoldenSubmarine do Chromatique,
• Agencje reklamowe mówią nie pracy dla sektora paliw kopalnych,
• Marcin Dec już nie nadzoruje Polska Press,
WirtualneMedia.pl, 20.08.2017
Według nieoficjalnych informacji Google przygotowuje system, który ma ułatwić wydawcom sprzedaż subskrypcji bezpośrednio z poziomu wyszukiwarki internetowej. W prowadzonych testach partnerami koncernu są serwisy New York Timesa oraz Financial Timesa.
Podobne
• Google zamyka kolejną usługę. Globalnie przestanie działać w czerwcu,
• Płacisz za zakupy zegarkiem? Google szykuje dużą zmianę,
• Google zmienia zasady. Zaczną obowiązywać w maju,