Pozostałe
• Serial Fallout z drugim sezonem. Jest oficjalne potwierdzenie,
• Kołowrotki władzy: w Tczewie, Gdyni, Kartuzach,
• TYLKO U NAS. Kempa: Szykany wobec Romy Wąsik to zastraszanie,
• Trzaskowski udzielił poparcia Sutrykowi. Co na to TD?,
• PKW: Zakaz agitacji obowiązuje na terenie całego kraju,
• Kuriozalny wywiad Stuhra dla "GW". Semka komentuje,
• Google zmienia zasady. Zaczną obowiązywać w maju,
• Tego laptopa kupisz teraz 400 zł taniej. Trudno o coś lepszego,
• Obajtek zawiadomił prokuraturę ws. podsłuchów i inwigilacji,
• Olsztynianie zapłacą za "kampanię Trzaskowskiego",
• Andrzej Śliwka ostrzega: Duży inwestor wychodzi z Elbląga,
• Żaryn: Jest eskalacja między rządem RP a Republikanami z USA,
• To juz pewne. Półprzewodniki z Europy i USA będą droższe,
• Horała ws. CPK: Już nie tylko lotnisko, kasują też kolej!,
• Łoboda: W ciąży są nie tylko kobiety, ale i osoby niebinarne,
• Tak wyglądał ostatni dzień wizyty pary prezydenckiej w USA!,
• Pełczyńska-Nałęcz: Polska może stracić duże środki z UE,
• Niezależni prokuratorzy kpią z uzurpatora Bodnara,
• Nie ma zaskoczenia! Wyrok ws. oburzającej wystawy utrzymany,
• Mastalerek punktuje Tuska: Nie wiem, skąd w nim tyle żółci,
WirtualneMedia.pl, 29.06.2017
W środę na fanpageu facebookowym Lidl Polska promocję cukru promowano grafiką z hasłem Słodki jeżu. Część internautów uznała je za niestosowny żart z religii katolickiej. Lidl usunął wpis i przeprosił wszystkich urażonych.
Podobne
• Lidl szaleje. Zaczyna się 22 kwietnia,
• Lidl zaprasza na kawę. Tylko, nie zapomnij o smartfonie,
• Lidl kokietuje majsterkowiczów. Narzędzia i akumulatory za grosze,