Polska Prasa »
» McCann New York z pomnikiem nieustraszonej dziewczyny triumfuje w Cannes Lions 2017 (wszystkie Grand Prix)
Pozostałe
• W T-Mobile 5G jest coraz bardziej. Są kolejne stacje,
• Micron z pamięciami nowej generacji. Postęp widoczny gołym okiem,
• TYLKO U NAS. Świrski odpowiada likwidatorom rozgłośni,
• Exit poll z Chorwacji: Wygrywa rządząca centroprawica,
• Spotkanie z Donaldem Trumpem? Prezydent Duda zabiera głos,
• Co oni kombinują?Lasek opowiada o "urealnieniu" projektu CPK,
• MON kupiło dla armii bezzałogowe systemy FlyEye,
• Znany pisarz dołącza do Kanału Zero,
• Orange wyciąga wtyczkę na kolejnych obszarach. Lepiej sprawdź telefon,
• Materna w spocie kandydata PO na prezydenta Krakowa. Internauci krytykują za przekaz,
• TVP rozpoczyna współpracę z serwisem Rakuten TV,
• TVN wygrał w sądzie z szefem KRRiT. Ws. kary za wpadkę reklamową w "Faktach",
• Pożądana elektronika znów do kupienia. Tak tanio jeszcze nie było,
• Kamiński pisze do Szczerby. "Czekam na prawidłowe wezwanie!",
• NatCon już bez przeszkód! Morawiecki mówił o cenzurze,
• Telewizory Samsung będą inteligentne. A Ty możesz wygrać 1000 zł,
• Von der Leyen dopieszcza Tuska w tygodniku "Time",
• Czarnek: To niebywałe i bezczelne, na to stać tylko Tuska,
• Morawiecki rozmawiał z premier Włoch. Wskazał zagadnienia,
• Gliński: 6 mln ludzi odmówiło wsparcia tej obłudnej władzy,
WirtualneMedia.pl, 25.06.2017
Kampania Fearless Girl przygotowana przez agencję McCann z Nowego Jorku dla State Street Global Advisors zdobyła cztery Grand Prix i kilkanaście Lwów na tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes. Przedstawiamy wszystkie projekty nagrodzone Grand Prix.
Podobne
• Donald, stop lying. New PiS spot,
• The bishops have elected a new head of Bishops Conference,
• YouTube Works: Grand Prix dla kampanii ING Bank Śląskiego,
• McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji,