Polska Prasa »
» YouTube ograniczy reklamy przy treściach wspierających terroryzm i dysktyminację
Pozostałe
• Dziennikarz sportowy wraca do radiowej Trójki,
• Genesis prezentuje nowe obudowy. Ma być tanio i dobrze,
• Apple wprowadza cenzurę. Popularne aplikacje znikną z App Store,
• Google ocenzuruje ci SMS-y, ale to dobrze,
• Po I kw. tylko 146 mld zł dochodów i aż 24,5 mld zł deficytu,
• Sienkiewicz przed i po objęciu władzy. "Groteskowy błazen",
• Papież Franciszek: Ciemne chmury gromadzą się nad ludzkością,
• Przystąpienie do europejskiej tarczy antyrakietowej to błąd,
• Nowy iPad Air z ważnym usprawnieniem. Ukradnie je od droższego modelu,
• Plus kusi smartfonami za pół ceny. Oto co trzeba zrobić,
• Prezydent Duda przybył do Kanady. Spotka się z Trudeau,
• Obajtek: Czuję się zagrożony. Cały czas ktoś jeździ za mną,
• Izraelskie rakiety trafiły w obiekt w Iranie. "Nie ma szkód",
• Tragedia we Francji. Atak nożownika i śmierć 14-latki!,
• Nie złożyłeś jeszcze PIT-u? To masz poważny problem,
• Wirtualna Polska liczy na miliony od Googlea. Globalne platformy powinny płacić,
• Cheatujesz w grach? Możesz mieć duży problem, także w Polsce,
• DO RSZ reaguje na działania Rosji: Procedury uruchomione,
• We asked Ukrainians as to what they think of the Poles,
• Giertych i "Newsweek" bzdury opowiadają,
WirtualneMedia.pl, 22.03.2017
Po bojkocie YouTubea ze strony reklamodawców związanym z zamieszczaniem reklam przy treściach o charakterze ekstremistycznym Google zapowiada zmiany i natychmiastową poprawę systemu kontroli. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka z FaceAddicted zastanawia się nad etyką samych reklamodawców. - Która z marek może z czystym sumieniem powiedzieć, że nie przyczyniła się do owych trendów i że sama z nich nie czerpała korzyści? - pyta Robotycka.
Podobne
• Na telewizorach na streaming przypada w Polsce już ponad 8 proc. YouTube przed Netfliksem,
• YouTube Music goni konkurencję. Już nie przegapisz nowości,
• YouTube z nową funkcją. Kliknij dwa razy i zobacz,