Polska Prasa »
» Rafał Masny, Abstrachuje TV: marki przychodzą do nas po zasięg, ale dajemy im dużo więcej. Niektóre działają na oślep
Pozostałe
• Mobilne Centrum Ekspozycji Huawei ponownie rusza w Polskę,
• Jadwiga Staniszkis spoczęła na cmentarzu w Podkowie Leśnej,
• Nie żyje żołnierz WOT! Służył na granicy z Białorusią,
• Waszczykowski:Nie stać nas na eksperyment pod nazwą Sikorski,
• Pełczyńska-Nałęcz: Ruszyły rekordowe wypłaty środków z KPO,
• Macierewicz: Obecny rząd ukrywa prawdę o Smoleńsku,
• Tusk opowiada o zapaleniu płuc. Co robił na sali sejmowej?,
• Debata w PE. Szydło: Zielony Ład nie stwarza perspektyw,
• Szybkie ładowanie i jego powolne początki,
• Wirtualnemedia.pl zapraszają na Patronite Forum 2024 - najważniejsze wydarzenie dla twórców ery cyfrowej,
• MON kupił zegarek za 6 tys. zł. Miał być prezentem dla polityka z Korei, znaleziono go u członkini KRRiT,
• Samsung szykuje nowe słuchawki. Oto, co o nich wiemy,
• Użytkownicy iPhoneów robią tak nagminnie. Tylko sobie szkodzą,
• Z wiatraka kabaretu Moulin Rouge odpadły skrzydła,
• Bezczelność! Sikorski poucza prezydenta ws. Nuclear Sharing,
• Prof. Żurawski vel Grajewski punktuje exposĂŠ Sikorskiego!,
• Sejm zajmie się "rentą wdowią". Czy jest szansa na podwyżkę?,
• W piątek kanały Polsat Sport zmienią nazwy,
• Lidl szaleje. Taką wyprzedaż można zrobić raz na 5 lat,
• Majówka nad jeziorem? Z nowymi stacjami Play nie stracisz zasięgu,
WirtualneMedia.pl, 24.07.2016
- Marketerzy cały czas się uczą, choć widać, że czasami działają na oślep. Chcą coś zrobić na Snapchacie, bo to modne, ale nie wiadomo za bardzo po co cokolwiek tam robić i jak ten kanał wykorzystać - mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Rafał Masny, współzałożyciel kanału Abstrachuje TV. - Marki muszą płacić, aby ich posty były widoczne, a nam nikt zasięgów nie ścina i to do nas firmy przychodzą po zasięg - dodaje.
Podobne
• Orange: Nie działają niektóre strony? Jest prosty sposób,
• Aktualizacja Windowsa blokuje niektóre aplikacje. Lepiej nie instaluj,
• Rafał Hirsch i Marek Tejchman z nowym programem wideo w mediach Inforu,